فوری/ مسئول مقر هلگورد گروهک تروریستی کومله، با دستور مستقیم عمر ایلخانی زاده به پیشمرگان تیراندازی کرد

آکام نیوز/اختصاصی: همانطوریکه لحظاتی پیش اعلام شد، در جریان تیراندازی مرگبار پیشمرگان گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله زحمتکشان کردستان(شاخه عمر ایلخانی زاده)، تعدادی از پیشمرگان کشته و زخمی شدند.

به گزارش آکام نیوز، هویت یکی از کشته شدگان این درگیری خونین آروین اصلانی گزارش شده است.

برای کسب اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر، آکام نیوز با یکی از پیشمرگان حاضر در محل حادثه تماس گرفت و جزئیات این خبر را جویا شد.

برپایه این گزارش، شب گذشته در حدود ساعت ۲۱:۰۰ و در زمان صرف شام، تعدادی از پیشمرگان جدید که به تازگی به کومله ملحق شده بودند، از مسئول مقر هلگورد، سیوان ایلامی درخواست ماسک و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین امکانات حفاظتی دیگر را کرده بودند که با فحاشی و الفاظ رکیک مسئول مقر روبرو شدند.

سیوان ایلامی در پاسخ به این درخواست، فریب خوردگان را افرادی خواند که موظف هستند با همین شرایط کنار بیایند و هر گونه اعتراض به این امر، موجب بازداشت آنها و اخراجشان خواهد شد.

در نتیجه مسئول مقر هلگورد که کنترل اوضاع را از دست رفته می بیند با عمر ایلخانی زاده تماس می گیرد و سرکرده کومله دستور تیراندازی را صادر می کند و او نیز به سمت پیشمرگان جدید تیراندازی کرده و با مزدور خواندن معترضین، اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت پیشمرگان می کند.

پیشمرگان نیز به مقابله پرداخته و سنگر می گیرند و تیراندازی ادامه پیدا می کند و تا ساعت ۲۳:۰۰ به طول می انجامد که ماحصل این درگیری خونین، کشته و زخمی شدن چند پیشمرگ کومله شد.

آروین اصلانی از پیشمرگان جدید کومله جزو کشته شدگان این درگیری است.

گروهک تروریستی کومله نیز یک روز بعد از این حادثه، خبر را رسانه ای کرد اما حاضر نشد توضیح بیشتری در این ارتباط به افکار عمومی بدهد و با سانسور حقایق و اعلام دروغ آمار کشته شدگان، سعی کرد اوضاع را آرام نشان دهد.

این در حالی است که بر اساس خبری که بدستمان رسیده، تعدادی از پیشمرگان ضارب و از جمله مسئول مقر توسط آسایش اقلیم کردستان دستگیر و بازداشت شده اند.

مجروحان این حادثه نیز هم اکنون در بیمارستان " داد " در سوران بستری هستند و وضع آنها وخیم است.

در صورتیکه خبر جدیدی در همین ارتباط دریافت کردیم، جزئیات آن را به سمع و نظر خوانندگان عزیز آکام نیوز خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا