حسین یزدان پناه در توهم تشکیل سپاه ملی کردستان و تشویق اعضا و پیشمرگان احزاب کردی به مزدوری پارتی

آکام نیوز: همزمان با سالگرد تشکیل گروهک خودخوانده حزب آزادی کردستان _ پاک، حسین یزدان پناه سرکرده این گروهک، تاسیس گروه جدید موسوم به سپاه ملی کردستان را اعلام کرد.

به گزارش آکام نیوز، حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که از سوی احزاب کردی بعنوان مزدور پارتی شناخته می شود، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، اعلام کرد سپاه ملی کردستان را تشکیل داده و از اعضا و پیشمرگان احزاب کردی نیز درخواست کرد تا در جهت مزدوری پارتی به خدمت این سپاه دربیایند و احزاب خود را منحل کرده و در اختیار این سپاه موهوم باشند!

 

در اطلاعیه تاسیس این گروه آمده است؛

 

راگه‌ێندراوی به‌ڕێوه‌ چوونی کۆبوونه‌وه‌ی مه‌جلیسی گشتییPAK

 

مه‌جلیسی گشتییPAK پڕۆژه‌ی پێکهێنانی “سپای میللیی کوردستان”ی په‌سند کرد.

مه‌جلیسی گشتیی پارتی ئازادیی کوردستان وه‌ک ده‌زگای بڕیاردان و یاسادانانی پارتی ئازادیی کوردستان، له‌ بڕیارێکی مێژوویی دا، پڕۆژه‌ی پێکهێنانی “سپای میللیی کوردستان”ی په‌سند کرد.

له‌ به‌ره‌به‌ری ٢٩هه‌مین ساڵوه‌گه‌ڕی له‌ دایکبوونی پارتی ئازادیی کوردستاندا، به‌ مه‌به‌ستی بڕیاردان له‌ سه‌ر پڕۆژه‌ی پێکهێنانی سپایه‌کی نه‌ته‌وه‌یی و نیشتمانیی رۆژهه‌ڵاتی کوردستان و کۆتاییهێنان به‌ دیارده‌ی هێزی حیزبیی و فره‌ له‌شکریی له‌ رۆژهه‌ڵاتی کوردستان، رۆژی ١۶مایسی ٢٠٢٠مه‌جلیسی گشتیی پارتی ئازادیی کوردستان، کۆ بووه‌وه و ئه‌م بڕیارانه‌ی په‌سند کرد:

١له‌ گه‌ڵ په‌سند کردنی پڕۆژه‌ی پێکهێنانی سپای میللیی کوردستان، پارتی ئازادیی کوردستان سه‌رجه‌م هێزه‌کانی پێشمه‌رگه‌ و چه‌کداری خۆی بریتی له‌:

هێزه‌کانی پێشمه‌رگه‌، ته‌واره‌کانی ئازادیی کوردستان، تیپی مانشتی ئیلام و هه‌ڵۆکانی ئازادیی کوردستان، که‌ له‌ رۆڵه‌کانی رۆژهه‌ڵات له‌ ماکۆوه‌ هه‌تا لوڕستانانیان له‌ خۆ گرتووه‌، بۆ سپای میللیی کوردستان، ده‌گوێزێته‌وه‌.

٢پارتی ئازادیی کوردستان، سه‌رجه‌م هێزی مرۆڤی و چه‌ک و چۆل و لۆجێستیکی له‌شکریی خۆی، پێشکه‌ش سپای میللیی کوردستان ده‌کا.

٣سپای میللیی کوردستان، درێژه‌ی رۆحیی سپاکه‌ی پێشه‌وا و ده‌وڵه‌تی جمهوریی کوردستان و هه‌ڵگری هه‌مان ئه‌رک و ئامانجه‌.

۴سپای میللیی کوردستان، قه‌واره‌یه‌کی له‌شکریی نه‌ته‌وه‌یی و نیشتمانیی ناحیزبیی رۆژهه‌ڵاتی کوردستان ده‌بێ و ئه‌رکیPAK، بنیاتنان و پاڵپشتییه‌تی.

۵پارتی ئازادیی کوردستان، داوا له‌ سه‌رجه‌م حیزب و لایه‌نه‌کانی رۆژهه‌ڵاتی کوردستان ده‌کا، له‌ پێناو کۆتاییهێنان به‌ دیارده‌ی فره‌ له‌شکریی له‌ رۆژهه‌ڵاتی کوردستان،

 

هێز و رێکخستنی پێشمه‌رگه‌یان تێکه‌ڵ به‌ سپای میللیی کوردستان بکه‌ن و فه‌رمانده‌ سه‌ربازییه‌کان، پێکه‌وه‌ به‌ پێی توانای خۆیان، سپای میللیی کوردستان فه‌رمانده‌یی بکه‌ن.

 

پیرۆز بێ بیست و نۆهه‌مین ساڵوه‌گه‌ڕی له‌ دایکبوونی پارتی ئازادیی کوردستان

پیرۆز بێ دامه‌زرانی سپای میللیی کوردستان

 

پارتی ئازادیی کوردستانPAK

کۆمیته‌ی راگه‌یاندن

٣٠گولانی ٢٧٢٠کوردی

١٩مای ٢٠٢٠ زاینیی

 

این فراخوان در حالی صادر شده که حسین یزدان پناه در سالهای اخیر برای خوش خدمتی به مسعود بارزانی از هیچ کاری فروگذار نکرده است.

ارادت حسین یزدان پناه به مسعود بارزانی بر کسی پوشیده نیست و در راستای همین خوش خدمتی است که سرکرده پاک، در توهم تشکیل ارتش ملی کردستان به سر می برد!

خواب و رویایی که هرگز محقق نخواهد شد و بدون شک با تمسخر کومله و دمکرات نیز روبرو خواهد شد.

شایان ذکر است دست حسین یزدان پناه حتی برای کومله و دمکرات هم رو شده است، بطور مثال در سالهای اخیر، حسین یزدان پناه بارها اعلام کرده بود که به او سوء قصد شده است، خبری که کذب بود و برای تبلیغ خود و

گروهش، چند پیشمرگ خود را نیز به قتل رساند تا با مزدور خواندن آنها، نام خود را مطرح کند، اما تمام رسانه های کردی این نوع اخبار را بایکوت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا