حزب پسر شجاع، فراخوان تشکیل حزب کمونیست کردستان را داد!

آکام نیوز: تشکیل احزاب در کردستان، به یک شغل روزمره تبدیل شده است و هر از چند گاهی تعدادی از افراد که سرمایه ای در اختیار داشته باشند یا از سوی سرویس های جاسوسی، مورد حمایت قرار بگیرند، برای خود حزبی تشکیل داده و تعداد انگشت شماری از افراد بریده و سرخورده را دور هم جمع کرده و حزب تشکیل می دهند.

به گزارش آکام نیوز، اخیرا یکی از اعضای سابق کمونیست کارگری، در فیسبوک فراخوان تشکیل حزب کمونیست کردستان را داده است!

باقی مانده نیروهای چپ و کمونیست که از گروهکهای خود رانده شده اند و در شعارهای عوام فریبانه غرق شده اند، افراد تشکیل دهنده این فراخوان ها هستند.

امثال شجاع ابراهیمی در حالی مدعی هستند که کردستانی ها کمونیست بوده و تفکرات کمونیستی دارند که حتی اربابان آنها در کمونیست کارگری و حکمتیست هم چنین ادعایی ندارند و همه بر این امر واقفند که کارگران ایرانی و خصوصا کارگران کردستان، همگی مومن و مسلمان بوده و هرگز دور احزاب و گروههای کمونیست نمی روند.

حزب پسر شجاع، بر این باور است که اسم حزب کمونیست ها با پسوند ایران خنده دار ترین اسامی تاریخ خواهد بود و بهتر است اسم کمونیست با پسوند کردستان باشد!

آنهم کردستانی که اکثریت قریب به اتفاق مردمان آن مذهبی بوده و متنفر از کمونیست و اسم چپ هستند.

تا به امروز و از ۴۰ سال قبل تا کنون ۷ گروه با سابقه کمونیستی، نتوانستند در بین مردم کردستان و کارگران نفوذ کنند، حال حزب پسر شجاع با ۱۰ هوادار می خواهد، عرض اندام کند!

به قول یکی از منتقدان این فراخوان مضحک؛ هر دم از این باغ بری می رسد و فقط همین را کم داشتیم، حزب پسر شجاع!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا