اعتراض عضو کومله کمونیستی به پروژه سازی های سریالی و بی اساس در احزاب کومله و دمکرات

آکام نیوز: یکی از اعضای گروه کومله کمونیستی، به پروژه سازی های سریالی و بی اساس در کومله و دمکرات اعتراض کرد.

به گزارش آکام نیوز، آرمان پویا در شبکه اجتماعی فیسبوک در اعتراض به پروژه سازی های دروغین کومله و دمکرات نوشت؛

……………………………………………………………………………………………………………………………..

پس از شکست مفتضحانه ی مذاکرات محرمانه با جمهوری اسلامی حالا نوبت اتحاد است! خب بالاخره یک حزب در هر زمان و شرایطی باید نشان دهد که مشغول کار مهمی است و یک پروژه ی بزرگ در دست دارد و در دل هوادارانش امید بکارد!

این روزها زمزمه هایی از اتحاد دو حزب دمکرات به گوش می رسد. تا کنون خبر این موضوع، را در گوشه و کنار فیسبوک منتشر کرده اند و طبق معمول کسی تا کنون صحت آن را رد و یا تائید نکرده است و مطابق تجارب گذشته، یواش یواش چهره های رسمی شان در تلویزیونهایشان آن را تائید کرده و مژده ی گام‌های بلند برداشته شده را می دهند و در نهایت نتیجه عملی مذاکراتشان را تصمیم و تاکید دو طرف بر ادامه ی مذاکرات عنوان می کنند و به این ترتیب پروژه ای شروع می شود که تا چند سال بدنه ی خنگ هر دو حزب دمکرات را سر کار می گذارد.

در آغاز هجوم خبرها و حواشی و تحلیل ها در میان ناسیونالیستهای سوسیال میدیا گرد و غبار فراوانی به پا می کند و همین کومله ها را هم متوجه چرب بودن این خوراک تبلیغاتی می کند که به ناگاه عمر ایلخانی زاده دست پیش می اندازد فراخوان اتحاد کومله ها را می دهد.

اول از مهمانی های مخفیانه به اردوگاه همسایه شروع می شود.

در این مهمانی ها معمولا چند خاطره از روزگار قدیم گفته می شود و از این طریق در احساسات و عواطف را به روی هم گشوده و نهایتا اعلام می کنند که بالاخره کومله ها هم سرنوشت هستند و ما گوشت یکدیگر را هم بخوریم استخوان هم را نمی شکنیم و پروژه موازی کلید می خورد..

تا این که بعد از دو سه سال مذاکره ای بامبولی چیزی افشا شود و دوباره روز از نو و روزی از نو!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا