دروغ های یک بام و دوهوای اعضای رهبری حزب آزادی کردستان

آکام نیوز: همانطوریکه در خبرهای آکام نیوز آمده بود، حسین یزدان پناه سرکرده گروهک حزب آزادی کردستان، در اقدامی عجیب، نام خود را بعنوان کاندید دولت جمهوری کردستان ایران در رسانه های این گروه، ثبت کرد و از مردم خواست به او رای بدهند!

به گزارش آکام نیوز، هنوز یک روز از این اقدام عجیب و کودکانه حسین یزدان پناه نگذشته بود که نام تعداد دیگری از اعضای این گروه بعنوان کاندیدهای دیگر جمهوری خودخوانده کردستان ایران معرفی شد!

از زمانیکه حسین یزدان پناه خود را بعنوان کاندید خودخوانده دولت کردی معرفی کرده، تعداد دیگری از اعضای پاک، هم اعلام کردند که نامشان در لیست مذکور به چشم می خورد!

اعضای پاک که طی برنامه ای از پیش طراحی شده، تصاویر و نام خود را بعنوان اعضای رهبری جمهوری خودخوانده کردستان ایران ثبت کرده اند، در راستای سیاست یک بام و دوهوایی سرکرده گروه، اعلام کردند که از این ماجرا بی خبر هستند و موج تکذیب و تایید ها نیز آغاز شد!

در همین ارتباط کاکه ره ش لاجانی از اعضای این گروه، که گویا تمایل زیادی به تکذیب این خبر نداشت، اعلام کرد؛ دوستان! نام من و تعدادی از اعضای پاک به عنوان اعضای شورای رهبری حکومت کردستان ایران ثبت شده است، اگر چه من در جریان این پروژه نیستم و بدون هماهنگی بوده! اما کار بدی هم نیست و از دوستان و اعضای پاک می خواهم در این پروژه شرکت کرده و رای خودشان را بدهند!

با استناد به این اظهارات کاکه ره ش لاجانی که تصویر آن را نیز ملاحظه می کنید، به این یقین می رسیم که این پروژه یک برنامه از پیش طراحی شده است و در راستای جلب توجه افکار عمومی و با هدف مطرح کردن اعضای گروه، انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا