فوری/ عضو ارشد حزب کمونیست کارگری به جرم اخاذی از پناهندگان و کلاهبرداری به زندان محکوم شد

آکام نیوز: دادستان دولت هلند از دادگاه تقاضا کرد فرشاد حسینی عضو ارشد کمونیست کارگری را به جرم قاچاقچی گری و کیس فروش بودن به چهار سال زندان، ۲۶۰.۰۰۰ یورو جریمه نقدی و ده سال ممنوعیت کاری محکوم کند!

به گزارش آکام نیوز، ممنوعیت کاری یعنی این عضو کمونیست کارگری، حق ندارد، به پناهجویان به مدت ۱۰ سال به اصطلاح مشاوره بدهد!

قاضی های دادگاه در ششم ماه جولای ۲۰۲۰ ، یعنی دو روز دیگر قرار است تصمیم نهایی خود را اعلام کنند…

به این ترتیب یک عضو خلافکار ضد انقلاب، به صدر اخبار سراسری هلند راه یافت!

روشن شدن حقایق در مورد فعالیت های ضد انقلاب، برای جامعه ایرانی اهمیت ویژه ای دارد.

اما حقایق انکار ناپذیر کدامند؟

بی نهایت!

خلاصه حقایقی را که فرشاد حسینی در ویدئوی یکساعته ای که از خودش منتشر کرده و اعتراف می کند، عبارتند از:

"دولت هلند بیش از سه سال است که روی این پرونده تحقیق و کار می کند. از ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ به مدت تقریبا سه ماه تلفن مرا شنود کرده اند. در این مدت ۱۳۷۶۹ بار مشتریان و آشنایان با من تماس گرفته اند. این تعداد دو یا سه درصد آشنایان و فامیل بودند، بقیه تماس ها به مشتریان مربوط می شود…

یعنی بطور میانگین ۲۲۰۰ تماس در روز و نزدیک ۴۰۰۰ تماس در ماه!

در مجموع در ۱۱ جلسه بیش از ۷۰ ساعت بازجویی داشتم… بعلاوه شش جلسه دادگاهی داشتم… که در مجموع بیش از ۸۰ ، ۹۰ ساعت صحبت کرده ام… دادگاه با سه قاضی پرونده را بررسی می کرد. پرونده ای در حدود شش، هفت هزار صفحه تشکیل شده است…

در هفتم ماه مارس ۲۰۱۸ بنا به دستور دادستانی و حکم دادگاه پلیس به منزلم، دفترکارم و دفتر حسابدارم می رود و مرا را بازداشت می کند. به مدت یک ماه بازداشت و زندانی شدم و حق هیچگونه ملاقاتی با کسی را نداشتم، از داشتن رادیو، تلویزیون، روزنامه و حتی کاغذ و قلم محروم بودم…

از ۳۰ نفر از پناهندگان و فامیل و آشنایانشان هم بازجویی کرده بودند… "

فرشاد حسینی در مورد کیفیت بررسی پرونده خودش ادعا می کند:

" در تمام این پرونده شش یا هفت هزار صفحه ای هیچ داستان دروغین و جعلی در کار نبوده است!… پروسه های دادرسی این پروند کاملا مغایر با سایر پروسه های دادرسی بود!… این پروسه ها براساس نگرش های ناعادلانه و ذهنی داستانی و پلیس همراه بود… حتی در مورد یک نفر هم نتوانستند ثابت کنند که کل داستان این فرد دروغین بوده! … "

اتهام سیاسی دادستان هلند علیه فرشاد حسینی

دادستان هلند در اطلاعیه خبری خود علاوه بر اتهامات مشخص خلافکاری و قاچاقچی گری… بطور کاملا آشکار فرشاد حسینی را بخاطر کیس فروشی متهم می کند که موجب رشد بیگانه ستیزی در میان دولت و جامعه هلند است!

فرشاد حسینی در دفاعیه ای که از خودش در یک "شو زنده" یک ساعته منتشر کرده، حتی یک ثانیه در این مورد روشنگری نمی کند!

فرشاد حسینی در مقابل اتهامات کاملا مشخص خلافکاری و قاچاقچی گری، به هر حیله ای تلاش می کند جرم یا خلاف مشخص را به مسئله سیاسی تبدیل کند تا در بحثهای بی سرو ته همه را همراه خودش به منجلاب فراموشی و ابهام ببرد و سرانجام معلوم نشود که او قاچاقچی بوده یا رابین هود نجات دهنده پناهجویان!…

قبل از آنالیز شاه بیت منطق و ادعای فرشاد حسینی به یک نکته بسیار کوچک ولی با معنی اشاره می کنیم. همانطوریکه در سطور بالا خواندید ایشان می گویند:

در این مدت ۱۳۷۶۹ با من تماس گرفته شده، "یعنی بطور میانگین ۲۲۰۰ تماس در روز و نزدیک ۴۰۰۰ تماس در ماه!" از دقیقه ۱۲ تا ۱۲.۳۰ ثانیه این جملات گهربار را بیان کرده تا نبوغ ریاضی خود ثابت کند!…

۲۲۰۰ تماس در روز را اگر دوبرابر کنیم می شود ۴۴۰۰ تماس یعنی برای آقای فرشاد حسینی یک ماه کمتر از دو روز است! اگر یک ماه را ۳۰ روز فرض کنیم می شود ۶۶۰۰۰ تماس تلفنی در ماه یعنی ۶۲۰۰۰ تماس بیشتر از آنچه ایشان مدعی هستند! از آنجائیکه خودشان اعتراف کرده اند به مدت سه ماه تلفنش کنترل و شنود می شده، ۱۹۸۰۰۰ = ۶۶۰۰۰ × 3 می شود! در حالیکه در مجموع در عرض سه ماه ۱۳۷۶۹ بار با او تماس گرفته اند نه ۱۹۸۰۰۰ بار!

می گویند دروغگو کم حافظه است ولی نه اینقدر!…

این مسئله یک دلیل دیگر هم می تواند داشته باشد…

از بس از مردم پول مفت گرفته و آمار و ارقام دروغ تحویل شان داده واقعا کنتر شمارشگر او خراب شده و ابعاد تناقضی را که بچه های مدرسه ابتدایی می فهمند، دیگر ایشان درک نمی کنند…

اخیرا تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان از احزاب راست و رهبران سیاسی این احزاب خواهان آن هستند که اگر یک نفر پناهجو یا پناهنده مرتکب خلاف بزرگ شد ( شرکت در خلافکاریهای مواد مخدر، قاچاق انسان و ترور و داعش و… ) باید اقامت و ملیت او را پس گرفت و از کشور اخراج کرد.

یکی از اعضای ضد انقلاب که از مدیران یک سایت کردی نیز هستند، در این باره می گوید؛

( شخصا چند نفر از اپوزیسیون روباه صفت و دزد را می شناسم که اینجا کیس بشدت سیاسی داده اند تا اگر دستشان رو شد، و دولت هلند خواست آنها را به اجبار به ایران برگرداند، حداقل به دلیل فعالیتهای سیاسی آنها از این کار منصرف شوند، زیرا در صورت بازگشت اجباری حکم اعدام دریافت خواهند کرد!… در مورد یکی از این افراد که در سازمان اکثریت بشدت فعال بود… چند نفر از او بخاطر کلاه برداریهای ده ها هزار یورویی و حتی بیشتر از صدهزار یورو شکایت کرده اند… اگر پروسه او هم به نتیجه نهایی رسید بطور کامل و با اسم و رسم در باره او هم گزارشی مفصل خواهم نوشت… ).

مجرم مورد اشاره، بیش از ۲۵ سال است که در هلند با ادامه دادن به دروغگویی آشکار در حزب کمونیست کارگری ارتقاء مقام می یابد!

ایشان در صدها مصاحبه، نوشتاری، صوتی، ویدئویی خود را وکیل متخصص پناهندگی و مهاجرت جا زده! در حالیکه این امر خلافکاری آشکار، قابل مجازات و دروغ بی شرمانه محض برای دوشیدن مشتریان است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا