تبعیض و نابرابری بین فرزندان اعضای کمیته مرکزی کومله و پیشمرگان اردوگاه نشین+عکس

آکام نیوز: اعضای کمیته مرکزی گروهک کومله، هر کدام به‌ گونه‌ایی فرزندان خود را راهی کشورهای اروپایی کرده‌اند.

به گزارش آکام نیوز، فرزندان اعضای کمیته رهبری کومله، در عالی‌ترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشورهای اروپایی مشغول تحصیل هستند و در مقابل پیشمرگان اردوگاه نشین، باید در مقرهای مرزی،اردوگاه ها و… در سرما و یخبندان، و در گرمای طاقت فرسای کردستان عراق با فقر زندگی کنند و در گرسنگی مشغول نگهبانی باشند.

فصل تابستان هم که فرا برسد، همین پیشمرگان را که بنام مبارزه برای کردها، فریب داده اند، راهی کشور می کنند و در قالب تیم های ترور، آنها را به کشتن می دهند.

حسن رحمان پناه، یکی از اعضای مطرح کمیته مرکزی کومله کمونیستی است که بارها در رسانه های حزبی، دم از دفاع از حقوق کارگران و دم از دفاع از حقوق پیشمرگان می زند.

رحمان پناه اخیرا تصویری از جشن فارغ التحصیلی پسرش آلان را منتشر کرده و در این تصویر، گوشه هایی از زندگی مرفه فرزندش را به نمایش گذاشته است.

آلان رحمان پناه در بهترین مدرسه در جنوب استکهلم سوئد( مدرسه آلفرد نوبل)، مشغول تحصیل بوده است.

این مدرسه از مدارس شناخته شده استکهلم محسوب می شود و فرزند عضو کمیته مرکزی کومله که دم از ساده زیستی و مبارزه برای رفع نابرابری و تبعیض بین انسان ها را می زند، اینگونه در اروپا از خجالت ساده زیستی و مبارزه برای رفع نابرابری بین انسان ها، در آمده است!

در مقابل نیز تصویری از پیشمرگی را ملاحظه می کنید که زیر سن قانونی بوده و با وجود آنکه در اساسنامه کومله بصورت شعاری اعلام شده پیشمرگان بالای ۱۸ سال هستند، اما در عمل شاهد هستیم، فریب خوردگانی که زیر سن قانونی بوده و قدرت تصمیم گیری و فرق بین خوب و بد را تشخیص نمی دهند، عملا مسلح شده و پیشمرگ می شوند.!

و این شعارهای مبارزه برای رفع تبعیض و نابرابری، تنها جنبه خوراک رسانه ای دارد و با هدف فریب دادن نوجوانان و جوانان کشورمان، مطرح می شود.

وضعیت اسفناک زندگی پیشمرگان و بچه‌های یتیمی که‌ تا آخر عمر حسرت داشتن پدر به‌ دلشان خواهد ماند، واقعیت های زندگی اردوگاه نشینان است.

پیشمرگ‌های ساده‌ برای تامین ابتدائی‌ترین مایحتاج زندگی باید روزها منتظر سر ماه باشند و با پنجاه هزار دینار ناچیز، زندگی خود را تامین کنند.

هر انسان آزاده‌ و روشنفکری وقتی این تناقض و نابرابری‌ها را با چشم خود می‌بیند،به‌ راستی و واقعیت ماجرا پی برده‌ و راه درست را برای خود انتخاب می‌کند.

تصاویر خود گویای همه واقعیات هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا