فوری/ درگیری مسلحانه در سروآباد/ شهادت دو پاسدار /هلاکت تعدادی از عوامل پژاک

آکام نیوز/اختصاصی: یک مقام امنیتی در کردستان در گفتگو با آکام نیوز از وقوع درگیری مسلحانه در سروآباد کردستان بین نیروهای سپاه با تیم تروریستی ضد انقلاب خبر داد، این مقام امنیتی، تیم تروریستی را متعلق به فرقه پژاک اعلام کرد.

به گزارش آکام نیوز، ‌شب گذشته ‌25 تیرماه ۱۳۹۹،‌ در اطراف روستای بلبر منطقه اورامان از توابع سروآباد یکی از کارکنان حوزه مقاومت بسیج به همراه یکی از کارکنان بخشداری و یکی از اهالی منطقه اورامان که در حال مردم‌یاری و کمک‌رسانی به اهالی منطقه در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا بودند, از سوی عوامل گروهک‌های ضد انقلاب مورد هدف قرار گرفتند.

درگیری شامگاه چهارشنبه ۲۵ تیرماه، در ارتفاعات نزدیک روستای بلبر از توابع سروآباد روی داد.

اسامی شهدای این درگیری، جمال کریمی، مسئول پایگاه بسیج هورامان و محمد کرمی اعلام شده است.

در این درگیری مسلحانه، متاسفانه دو نفر به شهادت و یک نفر زخمی شده است، همچنین مطلع شدیم تعدادی از عوامل فرقه تروریستی پژاک در این درگیری به هلاکت رسیده اند.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیز لحظاتی قبل، وقوع این درگیری را تایید کرد.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا شهادت پرافتخار این خادمان ملت را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم منطقه تسلیت گفته و به اهالی منطقه اورامان اطمینان می‌دهد که شرارت‌های عوامل و مزدوران استکبار جهانی مانع از کمک‌رسانی به مردم در امر مبارزه با کرونا و دیگر خدمات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نخواهد شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عوامل و مسببان این جنایت ناجوانمردانه را به سزای اعمال خود خواهد رساند.

جزئیات تکمیلی این خبر متعاقبا اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا