همسنگر قاسملو، جنایات کومله و دمکرات را فاش کرد/ هر پیشمرگ به ازای کشتن هر پاسدار ۴۵۰ دلار آمریکایی دریافت می کرد

آکام نیوز: جنایات حزب منحله دمکرات کردستان ایران و کومله از دهه ۶۰ تا کنون بر کسی پوشیده نیست، اما شنیدن خاطرات یک فرمانده ضد انقلاب از جنایات سرکردگان کومله و دمکرات، خواندنی تر است.

به گزارش آکام نیوز، کریم کاکه سوری از فرماندهان دهه ۶۰ حزب منحله دمکرات کردستان ایران که اخیرا افشاگری های تکاندهنده ای از جنایات قاسملو انجام داده است این بار از اختلاس و دریافت رشوه و پول های کلان بنام مردم کردستان ایران و به کام سرکردگان حزب دمکرات و کومله خبر داد.

این فرمانده قدیمی که شاهد زنده اقدامات ضد انقلاب بشمار می رود در یک فایل ویدویی گفت؛

پول ها و یارانه های زیادی بنام انقلاب مردم کردستان و به نام خون شهیدان و بنام پیشمرگان از کشورهای خارجی دریافت کردیم.

بیشتر این پول ها را از رژیم بعث عراق دریافت کردیم آیا وقت آن فرا نرسیده تا حقایق را به مردم و پیشمرگان بگوییم؟

تا کی پنهان کاری باید بکنیم؟ آیا وقت آن فرا نرسیده دست از حقه بازی و فریب مردم کردستان برداریم؟

ارتباطات احزاب کردستان ایران از نظر مالی با رژیم بعث عراق از ده سال اول بخصوص از زمانیکه جنگ ایران و عراق شروع شد، آغاز شد.

رژیم بعث عراق با هدف تفرقه افکنی در ایران این پول ها را در اختیار معارضان کرد و خصوصا حزب دمکرات کردستان ایران قرار می داد.

وظیفه احزاب کردی این بود در کردستان ایران به نیروهای رژیم ایران حمله ور شوند و رزمندگان ایرانی را به خود مشغول کنند تا دیگر رزمندگان در جبهه ها دچار کمبود نیرو شوند و رژیم بعث عراق ضربات بیشتری به ایران وارد کند.

ما نقش ستون پنجم دشمن را بازی کردیم.

کمک های رژیم بعث عراق به احزاب کردی خیلی قابل توجه بودند و بر اساس آمار پیشمرگان ماهانه از رژیم بعث حقوق دریافت می کردند و هر پیشمرگ ۱۳۵ دینار آن زمان را که معادل ۴۵۰ دلار آمریکایی بود پول دریافت می کرد تا به سپاه،بسیج و ارتش حمله کنند و آنها را قتل عام نمایند و بر اساس شمار کشته ها، هر پیشمرگی مقام و درجه دریافت می کرد.

مخفی کردن این حقایق از مردم کردستان خیانت آشکار به اهداف کردهاست و من دست از افشای این حقایق بر نمی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا