حملات همه جانبه حزب آزادی کردستان به سایت ملت و هیمن مامند در پی افشاگری اخیر/اعتراض مردم کردستان عراق به حضور نیروهای یزدان پناه

آکام نیوز: پس از انتشار خبری از سایت ملت اقلیم کردستان عراق و نوشته ای از هیمن مامند روزنامه نگار در اربیل، مبنی بر اعزام تیم های مسلح حزب آزادی کردستان برای سرکوب تظاهرات کنندگان در اربیل، موج هجمه ها و بی حرمتی ها به دست اندرکاران سایت ملت و هیمن مامند از سوی پاک شروع شده است.

به گزارش آکام نیوز، طبق خبر موثقی که از مقر پاک بدستمان رسیده، حسین یزدان پناه به تیم سایبری خود دستور داده تا با نام های مستعار و مختلف و به نام مردم کردستان ایران به سایت ملت و هیمن مامند حمله کرده و آنها را مزدور جمهوری اسلامی و اجیر شده اطلاعات معرفی کنند.

موج جملات به این روزنامه نگار با واکنش وی روبرو شد.

هیمن مامند در فیسبوک خود ضمن تکرار ادعاهای قبلی خود، حسین یزدان پناه و احزاب کردی را افرادی نام برد که به دستگاه اطلاعاتی ترکیه میت و اطلاعات ایران وصل هستند و تمام رفتارهای آنها بازی سیاسی است.

هیمن مامند در واکنش به اطلاعیه پاک و انتشار خبر در آکام نیوز، نوشت؛

بعد از انتشار خبری از من در خصوص تحرکات نیروهای پاک برای سرکوب تظاهرات کنندگان در اربیل، و اعلام اینکه این حزب یک حزب کردستان ایران است و حسین یزدان پناه آن را رهبری می کند، در سطح رسانه های داخلی و سایت ایران نیز، این خبر را منتشر کردند.

به هر حال کاک حسین یزدان پناه، اطلاعیه ای ارسال کرده که بعنوان وظیفه اخلاقی و روزنامه نگاری، توضیحاتش را منتشر می کنم، همچنین رونوشت پاسخ خود را نیز منتشر می کنم.

پاسخ من؛

کاک حسین نیاز به این حرفها نیست، احزاب کردستانی، منافعی با میت و اطلاعات دارند نه من.

من روزنامه نگار مستقلم و تظاهرات ها و کارهای من در اربیل، بر علیه اطلاعات، ایران و ترکیه بوده و روشن است و آرشیو دارد که من بر علیه اشغالگری و نوکری بوده ام.

من یک کرد پاک هستم و روزنامه نویسی پاکم.

آنها خبر من را برده اند و آزاد هستند و من نمی توانم این خبر را حذف و یا تکذیب کنم، صدها نفر آن را منتشر کرده و لایک کرده ان، اگر توضیحی داری برای من ارسال کن پخش می کنم. با احترام؛

شایان ذکر است سایت ملت به نقل از هیمن مامند روزنامه نگار ساکن اربیل که مدتها در بازداشت نیروهای پارتی بوده، اعلام کرد که مسعود بارزانی دستور داده تا نیروهای حزب آزادی کردستان برای سرکوب تظاهرات کنندگان اربیل وارد عمل شوند.

در عین حال این سایت استفاده پاک از حقوق مردم کردستان را زیر سوال برده و به نوعی آنها را به نمک نشناسی در حق مردم کردستان متهم کرد.

برخی اخبار رسیده به آکام نیوز نیز حاکی از آن است، تعدادی از شهروندان به ستوه آمده کردستان عراق خصوصا در اربیل، که از شرارت های نیروهای حسین یزدان پناه به تنگ آمده اند و این گروه را غاصب زمین هایشان می دانند، قصد برگزاری تظاهراتی بر علیه این گروه را دارند که خبرهای مرتبط با همین موضوع بصورت لحظه به لحظه در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا