سپاه موهوم ملی کردستان بجای اتحاد همه را به جان هم انداخت!

آکام نیوز: چند ماهی است که حزب منحله آزادی کردستان مدعی شده که پاک را منحل کرده و بجای آن سپاه ملی کردستان را تاسیس کرده است!

به گزارش آکام نیوز، حسین یزدان پناه سرکرده پاک در بیانیه ای احزاب کردی از جمله کومله و دمکرات را هم تشویق کرد احزاب خود را منحل کرده و به سپاه او ملحق شوند تا کردها متحد باشند و اتحاد خود را به نمایش بگذارند تا به زعم او، دشمن دیگر نتواند روزهای تفرقه احزاب کردی و دودستگی را ببیند!

اما یک ماه از اعلام سپاه ملی کردستان نگذشته بود که عبدالله مهتدی سرکرده کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران نیز در مصاحبه ای که به مناسبت روز پیشمرگ کومله انجام داده بود از تاسیس سپاه ملی کردستان سخن گفت و متعاقب مهتدی، مصطفی هجری سرکرده دمکرات نیز بر تاسیس این سپاه تاکید کرد.

چند روز بعد از این مصاحبه حسین یزدان پناه به مزدوران قلم بدست خود در شبکه های اجتماعی دستور حملات گسترده به کومله و دمکرات را داد و ضمن زیر سوال بردن طرح سپاه ملی کردستان از سوی عبدالله مهتدی و مصطفی هجری، اعلام کرد که ایده تشکیل سپاه ملی، متعلق به این گروه و شخص حسین یزدان پناه بوده و دیگر گروهکها از این ایده کپی برداری کرده اند.

در هر حال این ایده متعلق به هر گروهی که باشد با وجود اینکه سپاه ملی کردستان تنها یک سناریو در خیالات و توهمات مزدوران مستقر در شمال عراق، است اما با اینکه هدف از تشکیل آن انسجام و اتحاد احزاب کردی بوده اما در واقعیت و در عمل شاهد تفرقه بیشتر و دودستگی بیشتر و کینه توزی های بیشتر گروهکها نسبت به یکدیگر هستیم و این سپاه به اصطلاح ملی نیامده همه را به جان هم انداخته است.

به این ترتیب سپاه ملی کردستان تشکیل نشده، یک جنگ دیگر را در بین گروهکهای کردی به راه انداخته است و بار دیگر ثابت شد که هدف حزب آزادی کردستان و دیگر گروهکها از اعلام این طرح های عوام فریبانه تنها ژست سیاسی و تبلیغاتی و با هدف فریب بیشتر مردم کردستان برای جذب در این گروهکهاست.

گروهکهایی نظیر حزب آزادی کردستان که خود را مدافع کردها می دانند در کردستان عراق حق و حقوق مردم کردستان عراق را بالا می کشند و به سوی مردم معترض هم شلیک می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا