خبرفوری/ آماده باش قرمز در کلیه اردوگاه های گروهکهای تجزیه طلب کردی

آکام نیوز/اختصاصی: بدنبال حملات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به مقرهای مرزی ضد انقلاب، تمام اردوگاه های گروهکهای کردی در آماده باش قرمز هستند.

به گزارش آکام نیوز، طی هفته جاری نیروهای مسلح کشورمان، با اجرای یک سلسله عملیات گسترده تعداد زیادی از مقرهای گروهک های تروریستی ضد انقلاب را در جدار مرزی منطقه شمالغرب کشور منهدم کردند.

در این عملیات که با استفاده از پهپادها، توپخانه و موشک های هوشمند انجام شد تعدادی زیادی از عناصر مهم و سرشناس ضد انقلاب به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.

در این عملیات همچنین مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تله های انفجاری از مقرهای این گروهک های ضد انقلاب کشف و ضبط شد.

این عملیات یکی از بزرگترین عملیات های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که طی آن تلفات سنگینی به ضد انقلاب وارد شده و منجر به غیر عملیاتی شدن پایگاه های آنان در جدار مرز شد.

رسانه های احزاب کردستان ایران، این عملیات مهم را سانسور کرده و تنها در یک خبر کوتاه، حملات موشکی و پهپادی سپاه را تایید کردند، اما در دروغی آشکار مدعی شدند که هیچ تلفاتی به آنها وارد نشده است و به این ترتیب سعی کردند با القای اینکه موشک ها به مزارع کشاورزی مردم کردستان عراق برخورد کرده است از اهمیت این عملیات کم کرده و مردم کردستان عراق را بر علیه جمهوری اسلامی تحریک کنند.

اما منابع خبری آکام نیوز، گزارش دادند که از صبح روز گذشته تا یک هفته آینده در کلیه اردوگاه های کویه، کویسنجق،زرگویز، زرگویزله، مقرهای کرکوک حزب آزادی کردستان و خبات کردستان اعلام آماده باش از نوع قرمز شده است.

وضعیت آماده باش قرمز به معنای آماده باش کامل نیروهای گروهکهاست و احتمال حملات موشکی و پهپادی به مقرهای اصلی ضد انقلاب متصور است.

در حال حاضر و طبق اخبار رسیده به آکام نیوز، رفت و آمد کلیه عناصر ضد انقلاب به داخل شهرهای اقلیم کردستان عراق تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است و اجازه هیچ خروجی به پیشمرگان داده نمی شود.

بعضی از خانواده های فرماندهان و سرکردگان نیز به مکان های امنی در شهرهای سلیمانیه و اربیل که حکومت اقلیم در اختیار آنها قرار داده، منتقل شده اند.

شایان ذکر است در تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۷، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حملات موشکی مشابه ای به اردوگاه اصلی حزب منحله دمکرات انجام داد که طی آن دهها عضو کمیته مرکزی حزب منحله دمکرات کردستان به هلاکت رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا