نامه عضو تشکیلات مخفی کومله خطاب به عبدالله مهتدی+ روزی مردم کردستان شما را به جرم انشقاق و خیانت به کردستان محاکمه خواهند کرد

آکام نیوز: یکی از اعضای تشکیلات مخفی کومله در مطلبی که رونوشتی از آن را برای آکام نیوز نیز ارسال کرده است، پاسخ نامه اخیر عبدالله مهتدی به ابراهیم علیزاده را داد.

به گزارش آکام نیوز، متن کامل این نامه را بدون کم و کاست و عینا همانطوریکه بدستمان رسیده منتشر می کنیم؛

………………………………………………………………………………………………………………………………………

بدون مقدمە میگویم کاک عبدالله زمانی کە پروژه ی (بوژانەوەی کۆمەڵە)یعنی زنده کردن کومەله را بعد از دو انشعاب برنامه ریزی شده ی شما و متحدانتان جریان منصور حکمت را پیش کشیدی و با اگاهی واطلاعیه های فریبنده و شعارهای انقلابی آن دوران کاک فواد تشکیلات دلسوز و فداکار کومەله را برای باری دیگر هدف خود قرار دادی را خیلی خوب یادمان است، در آن زمان می گفتید شوونیسم فارس که منظورتان جریان منصور حکمت بود، آومدن و ویران کردن و شقه کردند، بردند و رفتند، "می گفتید یەکیەتی جوتیاران همان کومەله ی وقت کاک فواد و قبل سال ۶۲ را به سرجای خود خواهیم برگرداند".

اما چە شد چی کردید؟

از همان سالها پرچم حزب دمکرات را که سالها خون رفقای ما را ریختند وشما ها کە آن دوران را همیشه انقلابی قلمداد می کردید کنار پرچم سرخ کومەله به اهتزاز در اوردید و چهارمیخ ناسیونالیسم را کنار پرچم آزادی خواهی ،سوسیالیسم و کمونیسم ،در اردوگا و تشکیلات مورد ادعایتان بە زمین کوبیدید.

"در ان زمان جوانان کردستان را با شعار (بوژانەوەی کۆمەڵە و درست کردن کومەلەی کاک فواد) بە اردوگاهتان دعوت میکردید و تا زمانی کە ان جوانان اهداف و برنامەی شما برایشان اشکار می شد، ان ها را بە دنبال شناسایی و حذف تروریستهای اسلامی کە در منطقه کردستان روژهلات در حال نیرو گیری و آموزش توسط جنایتکاران جمهوری اسلامی بودند می فرستادی"

در مقابل چە چیزی این کار را می کردید؟؟

از این بگذریم بی مهابا و بدون مشورت با مردم و رفقای تشکیلاتی داخل شما را کنار منتظریها و سازگاراها و بهادین ادبها و جلالی زاده و رضا شاها دیدیم و متعاقبش شما را در کاخ سفید وکنار دلالان عرب وسفرای عربستان و سناتورهای امپریالیسم!

خلاصه آنچه اعتبار و ارزشهای انقلابی کومەله و کاک فواد بود را زیر سوال بردید.

کاک عبدالله جوانان انقلابی کردستان خیلی زود اهداف و پروژە های همکاری شما با قدرت های جهان سرمایە داری و بی ربط بودن جریان شما به جنبش انقلابی کردستان و طبقه کارگر را شناسایی کردند و شما ها را به لبه پرتگاه کشاندند.

اری کاک عبدالله آن هنگام که کارنامه ی جوانان جسور و آگاه کردستان را مطالعه میکردید و سعی بر ان داشتید که هر طور شده انها را همراه خود کنید تا توسط همین نیروهای فداکار و انقلابی وجسور و کمونیست و پرورش یافته ی تشکیلات کومەله پروژه جعبه سیاه و نابودی اردوگاه کمونیسم وسوسیالیسم را کامل کرده و به پایان برسانید.

اما غافل بودید که جوانان آگاه و انقلابی و دانش اموختگان دستان صدیق کمانگر ،ابراهیم علیزاده و دکتر جعفر بالاخر دستتان را رو خواهند کرد و از نیت غیر انقلابی و غیر کومەله ای شما ها، مردم ستم دیدە کردستان را اگاە خواهند کرد.

یک روزی این مردم کردستان شما ها را به جرم انشقاق درست کردن و خیانت به تاریخ جنبش انقلابی کردستان و کومەله و سرقت نام کومەله انقلابی به پای میز محاکمه خواهند کشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا