خبرفوری/افشای نام عامل اصلی حمله مسلحانه به مقر گروهک کومله زحمتکشان کردستان/جمهوری اسلامی ایران در این حمله دست ندارد

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع خبری موثق در اردوگاه گروهک کومله زحمتکشان کردستان ( شاخه عمر ایلخانی زاده)، دقایقی قبل جزئیات بیشتر حمله مسلحانه به مقر اصلی گروهک کومله در قره داغ سلیمانیه را در اختیار آکام نیوز قرار داد.

به گزارش آکام نیوز، همانطوریکه دقایقی قبل اعلام شد بامداد جمعه ۴ مهرماه ۱۳۹۹، مقر اصلی کمیته مرکزی گروهک کومله زحمتکشان کردستان مورد حمله مسلحانه با سلاح آر.پی.جی قرار گرفت.

ساعاتی پیش کمیته مرکزی گروهک کومله ایلخانی زاده، مطابق معمول و طبق رویه همیشگی در اینگونه حملات، انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی ایران نشانه رفت و جمهوری اسلامی را عامل این حمله معرفی کرد.

ضمن تکذیب این ادعای مضحک و توخالی اعلام می شود عامل اصلی این حمله یکی از کادرهای قدیمی این گروهک، جعفر امینی بوده است.

جعفر امینی به دلیل برخی اختلافات و بخاطر تسویه حساب شخصی و مطالباتی که از رهبری این گروهک داشته، با عصبانیت تصمیم به انتقام می گیرد و شب گذشته این حمله را با آر.پی.جی انجام می دهد.

(تصویر مهاجم را ملاحظه می کنید)

گروهک کومله همچون ماجرای تیراندازی مرگبار مقر هلگورد که طی آن یکی از پیشمرگان جوان این گروه کشته شد، جمهوری اسلامی را عامل این حملات معرفی می کند.

این در حالی است که این حمله توسط کادر و پیشمرگ خود این گروهک انجام شده و عمر ایلخانی زاده و رضا کعبی نیز در جریان اینکه حمله توسط جعفر امینی صورت گرفته بود هستند، اما با هدف منحرف کردن اذهان عمومی از اختلافات و کشمکش های داخلی این گروهک و لاپوشانی اقدام جعفر امینی و با هدف مطرح کردن نام خود در رسانه ها، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را عامل حمله معرفی کرده است.

آکام نیوز با یک مقام امنیتی بلندپایه تماس گرفت و در خصوص صحت و سقم این ادعا، سوالاتی را مطرح کرد.

این مقام امنیتی، ضمن رد کامل این ادعا، اعلام کرد که این گروهک در راستای تشویش اذهان عمومی و با هدف بر سر زبان انداختن نام خود، دقیقا همچون ماجرای تیراندازی مرگبار مقر هلگورد، قصد دارد با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران برای خود در بین پیشمرگان و دیگر گروهکها، مشروعیتی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا