پیام رضا ربع پهلوی کومله ها را بجان هم انداخت/عبدالله مهتدی، ربع پهلوی را شاهزاده خطاب کرد

آکام نیوز: پیام رضا ربع پهلوی همچنان در بین ضد انقلاب جنجال به پا کرده و در این بین کومله ای ها بجان هم افتادند.

به گزارش آکام نیوز، با اینکه تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال با پخش پیام رضا ربع پهلوی، تلاش کرد تا اپوزیسیون را دور پهلوی جمع کند، اما این تلاش ناکام ماند.

تلویزیون ایران اینترنشنال یک روز بعد از پخش پیام ربع پهلوی، به سراغ عبدالله مهتدی سرکرده کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران و علیرضا نوریزاده رفت و از آنها خواست پاسخ فراخوان ربع پهلوی را بدهند!

عبدالله مهتدی به صراحت از پیام ربع پهلوی استقبال کرد و این پیام را گامی رو به جلو از رضا پهلوی دانست.

اما علیرضا نوریزاده دوست صمیمی عبدالله مهتدی از سرکرده کومله دلخور شد که چرا از عنوان "شاهزاده" برای ربع پهلوی استفاده نکرده است؟

مهتدی نیز بلافاصله بله قربان گویان اطاعات امر کرد و ربع پهلوی را شاهزاده خطاب کرد!

استقبال عبدالله مهتدی از پیام رضا ربع پهلوی با واکنش تند شاخه دیگر کومله ( کومله زحمتکشان کردستان – شاخه عمر ایلخانی زاده) روبرو شد.

گروهک کومله زحمتکشان در تفسیر سیاسی خود در آسو.سات ضمن زیر سوال بردن اهداف رضا ربع پهلوی، بشدت به عبدالله مهتدی انتقاد کرد و او را شخصی منفعت طلب و سودجو خطاب کرد.

از سویی دیگر تناقض و دودستگی در گروهک کومله زحمتکشان کردستان نیز به وضوح در این پیام ها دیده می شود.

از طرفی سرکرده کومله زحمتکشان کردستان، عمر ایلخانی زاده در پیامی توئیتری از پیام رضا ربع پهلوی استقبال کرد و از طرفی دیگر رسانه آسو.سات این گروه، ضمن حمله به رقیب دیرینه خود عبدالله مهتدی، به جهت حمایت از این پیام، حامیان پهلوی را هم زیر سوال برد.

این دودستگی در این گروهک، بار دیگر باعث به وجود آمدن اختلافات بین گروه شد و به این ترتیب، رضا ربع پهلوی بجای اتحاد اپوزیسیون، آنها را بجان هم انداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا