گروهک حزب کمونیست کارگری، حکمتیست از هفت تپه چه می خواهد؟! اشک تمساح برای کارگران

آکام نیوز: رسانه‌های ضد انقلاب در دو سال اخیر با سوء استفاده از مطالبات صحیح کارگران هفت تپه از هر فرصتی برای دروغ پردازی و بیان برعکس واقعیت‌ها استفاده می کنند.

به گزارش آکام نیوز، تجمعات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و مطالبات بر حق آنان در شهرستان شوش سبب شد تا مسئولان برای حل مشکلات آنان اقدامات لازم را انجام دهند و در نتیجه تلاشهای دستگاه قضایی، مشکل کارگران حل شد و کارگران هفت تپه به سر کار خود بازگشتند اما ضد انقلاب که تاب دیدن این صحنه ها را ندارد، در هفته های اخیر مطالب دنباله داری را در خصوص کارگران هفت تپه منتشر می کنند تا از کوچکترین مشکل این شرکت به نفع خود استفاده کنند و در این بین حزب کمونیست کارگری، حکمتیست، تقریبا ۹۰ درصد اخبار و مطالب خود را به هفت تپه اختصاص داده است.

بطوریکه هر فرد مبتدی با دیدن مطالب و خبرهای این گروهک، گمان می کند که هفت تپه متعلق به این گروهک است و کارگران نیز در استثمار این گروه هستند!

رسانه‌های ضد انقلاب و در راس آنها کمونیست کارگری و حکمتیست، بارها با سوء استفاده از فضای وجود از هر فرصتی برای دروغ پردازی و بیان برعکس واقعیت‌ها استفاده می کنند.

صدور آرای دور از انتظار پرونده اعتراضات کارگران هفت تپه که با مخالفت رئیس قوه قضائیه و دستور بررسی مجدد همراه شده، دست‌مایه‌ای برای افراد به اصطلاح روشنفکر و همچنین رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت.

این گروهک کمونیستی و ضد مذهب، کماکان کینه های خود را نسبت به کارگران مومن و انقلابی هفت تپه را در اظهارنظرهای خود دخیل کرده تا از این طریق با فرار به جلو، موجبات درگیری کارگران به مسائل غیرکارگری، را فراهم کنند.

یادآور می‌شود در ماجرای هفت‌تپه، باید بین گلایه‌های کارگران و تحرکات ضدانقلابی برخی عناصر وابسته به چپ‌های آمریکایی که مطالبات کارگران را بهانه آشوب‌افکنی قرار داده‌اند، تفاوت قائل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا