خبرفوری/ تمام پیشمرگان گروهک کومله از مناطق سیدکان، بربزین و تلان متواری شدند

آکام نیوز/اختصاصی: طبق خبر موثقی که لحظاتی پیش از طریق یکی از کادرهای مطرح گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران ( شاخه عبدالله مهتدی ) بدستمان رسیده، باخبر شدیم به دستور عبدالله مهتدی سرکرده کومله، تمامی نیروهای حاضر در مناطق سیدکان، بربزین و تلان از این مکان ها متواری شده اند.

به گزارش آکام نیوز، این دستور فرار در پی حملات پهپادی و توپخانه ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جدار مرزی ( مکان استقرار نیروهای کومله و دمکرات ) صادر شده است.

توپخانه و پهپادهای نیروهای مسلح کشورمان، از ساعت ۱۱:۰۰ ۵ شنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۹، به شدت مواضع حزب منحله دمکرات کردستان ایران و کومله در ارتفاعات بربزین و تلان را هدف قرار دادند.

در پی این حملات، تعداد زیادی از مقرهای کومله آسیب جدی دیده و به کلیه نیروهای اردوگاه زرگویزله نیز اعلام آماده باش از نوع قرمز شده است.

طبق اخبار واصله از اردوگاه زرگویزله که از طریق منبع خبری آکام نیوز، در پی این حملات از نیمه های شب، به دستور عبدالله مهتدی، کلیه مقرهای مناطق ذکر شده تخلیه شده و تمام تجهیزاتی که در این مقرها وجود داشتند به اردوگاه اصلی در زرگویزله منتقل شده و پیشمرگان زیادی نیز از ترس جانشان، متواری شده اند.

همچنین دستور عقب نشینی به پیشمرگانی که در جدار مرزی حضور فعال داشتند نیز داده شده است.

در حال حاضر ترس و وحشت سرتاپای اعضای کومله را فراگرفته و پیشمرگان با هر صدایی سراسیمه دست به اسلحه برده و فرار می کنند.

جو داخلی اردوگاه زرگویزله بسیار ملتهب گزارش شده و خانواده های پیشمرگان نیز همسران خود را برای ترک اردوگاه تحت فشار قرار داده اند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا