تروریست شناخته شده گروهک کومله و قاتل افسر راهنمایی و رانندگی با حمایت حکومت اقلیم عازم مسابقات بین المللی شد!

آکام نیوز: شب بیست و سوم مردادماه سال ۱۳۹۷ سرگرد کردزبان راهنمایی و رانندگی شهرستان روانسر، حسن ملکی، به ضرب گلوله سرکوت احمدی ملقب به رامبو پیشمرگ کنونی گروهک تروریستی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران ( شاخه عبدالله مهتدی) ناجوانمردانه و در جلوی چشمان فرزندانش، در مقابل درب منزل شخصی‌اش به قتل رسید.

به گزارش آکام نیوز، قتل تکاندهنده این افسر خوشنام روانسری داغ سنگینی را بر دل اعضای خانواده اش و مردم قدرشناس روانسر گذاشت.

با تلاش نیروهای امنیتی کشورمان عامل اصلی این ترور، شناسایی شد اما متاسفانه قبل از دستگیری از کشور متواری و به لانه اصلی خود اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی بازگشت.

دو روز بعد از این ترور، گروهک تروریستی کومله مسئولیت این ترور را علنا بر عهده گرفت اما قاتل چه کسی بود؟

قاتل همین سرکوت احمدی است که پس از این ترور کور از کشور متواری و به شمال عراق(پناهگاه اصلی تروریستهای کومله) فرار و به اردوگاه کومله رفت.

این قاتل به پاس خوش خدمتی هایش به عبدالله مهتدی سرکرده کومله و با معرفی به حکومت اقلیم کردستان عراق بعنوان یک ورزشکار در رشته دو ماراتن عازم ترکیه شد!

یک تروریست و قاتل شناخته شده که تحت تعقیب مراجع قضایی کشورمان است متاسفانه با حمایت حکومت اقلیم کردستان و در کمال بهت و حیرت ایرانیان و شهروندان کردزبان، به عنوان نماینده اقلیم کردستان عراق عازم مسابقات بین المللی دو ماراتن ( وودافون) در استانبول ترکیه شد!!

سرکوت احمدی ملقب به رامبو، پیش از این نیز پیشتر در تاریخ ١٨ شهریور ماه سالجاری در مسابقات دو ماراتن استان سلیمانیه در عراق که از سوی مرکز جوانان این استان برگزار شده بود هم شرکت کرد!!

سرکوت احمدی متولد سال ١٣٧۴خورشیدی در شهرستان روانسر از توابع کرمانشاه است و بعد از قتل افسر خوشنام راهنمایی و رانندگی روانسر، در سال ۱۳۹۷ به گروهک تروریستی کومله ملحق شد و از طرف عبدالله مهتدی سرکرده کومله بخاطر این قتل، مورد تمجید قرار گرفت.

اقدام حکومت اقلیم کردستان عراق در وارد کردن نام این تروریست در لیست ورزشکاران اعزامی اقلیم کردستان بعنوان نماینده کردستان عراق و اعزام به استانبول ترکیه، باعث ناراحتی و رنجش خاطر ایرانیان شده است.

تروریست و قاتلی که در مراجع قضایی ایران تحت تعقیب بوده و بخاطر قتل عمد باید در انتظار حکم اعدام می بود امروز آزادانه در کردستان عراق و کشورهای همسایه گردش می کند!

حکومت اقلیم کردستان عراق باید در خصوص این اقدام ضد انسانی پاسخ داده و این قاتل را تحویل جمهوری اسلامی ایران دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا