فوری/ جدال و دعوا بر سر تصاحب دبیرکلی گروهک کومله زحمتکشان کردستان ۵ پیشمرگ را نقره داغ کرد

آکام نیوز/اختصاصی: منبع خبری آکام نیوز در اردوگاه کومله زحمتکشان کردستان ( شاخه عمر ایلخانی زاده ) از اخراج ۵ پیشمرگ، به دستور مستقیم رضا کعبی معاون عمر ایلخانی زاده، خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، جدال و دعوا بر سر تصاحب سمت دبیرکلی کومله زحمتکشان کردستان منجر به اخراج ۵ پیشمرگ شد.

این ۵ پیشمرگ از هواداران عمر ایلخانی زاده دبیرکل کومله زحمتکشان کردستان بودند و زمانیکه رضا کعبی معاون دبیرکل کومله، در جریان این ارتباط قرار گرفت، تصمیم به تسویه حساب با هواداران شناخته شده عمر ایلخانی زاده در اردوگاه گرفت و این ۵ تن را تنها به خاطر نزدیکی با عمر ایلخانی زاده از پیشمرگی کومله اخراج کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که عمر ایلخانی زاده به اروپا بازگشته و رضا کعبی سکان هدایت کومله زحمتکشان را در دست گرفته و در اولین اقدام خود، در حال شناسایی هواداران و طرفداران دبیرکلی عمر ایلخانی زاده است.

کعبی با هدف یکدست کردن اردوگاه به نفع خود، دست به این اقدامات می زند.

و در این بین تنها پیشمرگان هستند که قربانی جدال سرکردگان برای تصاحب صندلی قدرت می شوند.

اسامی ۵ پیشمرگ اخراجی کومله که بصورت اختصاصی در اختیار آکام نیوز قرار گرفته، به این شرح اعلام می شود؛

۱-دالاهو کرمانشاه

۲-غفور شهربان

۳-چومان مریوان

۴-حسن دلدار (مریوان)

۵- کاوه گرگه ( ملقب به کاوه سنه)

طبق آخرین گزارش دریافتی از وضعیت این پیشمرگان اخراجی، مطلع شدیم که این ۵ نفر در حال حاضر و پس از اخراج از اردوگاه کومله در شهر سلیمانیه در وضعیت بسیار بدی بسر می برند و در خیابان ها و پارک های سلیمانیه آواره و دربدر شده اند.

این عاقبت تمام پیشمرگانی است که به امید دنیای بهتر راهی این کمپ ها می شوند، پیشمرگان تنها قربانی زیاده خواهی ها و امیال و آرزوهای سرکردگان می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا