نیروهای حزب آزادی کردستان، اموال مردم کردستان عراق را غارت کردند+ اخراج نیروهای پاک از یک مقر در پردی

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از شمال عراق مطلع شدیم نیروهای حزب منحله آزادی کردستان به سرکردگی حسین یزدان پناه ناچار به ترک یکی از مقرات خود در منطقه پردی شدند.

به گزارش آکام نیوز، دارودسته حسین یزدان پناه که یکی از مقرات پردی که متعلق به شرکت کشف و استخراج نفت بود را در تصرف خود داشتند، ناچار به تحویل این مقر به صاحبان اصلی آن شدند.

حال صاحبات شرکت کشف و استخراج نفت به حسین یزدان پناه اولتیماتوم دادند تا این مقر را ترک کرده و به صاحبان و مالکان اصلی آن برگردانند.

نیروهای حسین یزدان پناه نیز به ناچار یکی از مقرات خود در پردی را ترک کردند، اما بعد از ترک مقر در اقدامی ناجوانمردانه شبانه مصالح شرکت های منطقه را سرقت کردند تا با استفاده از مصالح دیگر شرکت های منطقه، مقر جدید خود را در همان نزدیکی احداث کنند.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز نیروهای حزب منحله آزادی کردستان اقداماتی از این دست را انجام داده بودند، نیروهای پاک، اموال و دارایی های روستاییان در کرکوک، بعقوبه و بعشیقه را نیز سرقت کرده بودند و بارها باعث آزار و اذیت شهروندان حومه کرکوک شده بودند.

شایان ذکر است گروهک حزب منحله آزادی کردستان مقرهایی در حومه کرکوک ایجاد کرده و با سوء استفاده از قدرتی که پارتی در اختیار آنها قرار داده بارها اقدام به سرقت احشام روستائیان منطقه نیز کرده اند و چنین دست درازی هایی به اموال مردم در این گروه مسبوق به سابقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا