خبرفوری/نیروهای حزب منحله آزادی کردستان در سرکوب تظاهرات مردم کردستان نقش دارند+تصاویر

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از کادرهای جداشده حزب منحله آزادی کردستان که به پارتی ملحق شده و از اعضای حزب دمکرات کردستان عراق است، در تماس با آکام نیوز از حضور نیروهای ویژه حسین یزدان پناه در جمع لباس شخصی ها برای تیراندازی و سرکوب تظاهرات کنندگان سلیمانیه، حلبچه، گرمیان و راپرین خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، این کادر پارتی مخالف حزب آزادی کردستان، که به دلایل امنیتی نخواست نامش فاش شود به خبرنگار آکام نیوز در اربیل گفت؛

حزب دمکرات کردستان عراق ( پارتی ) به دستور مستقیم رهبری خود، نیروهای حزب آزادی کردستان را برای سرکوب مردم معترض در شهرهای مختلف کردستان عراق گسیل کرده اند.

بر پایه این گزارش صدها نیروی حزب منحله آزادی کردستان با لباس شخصی از پشت بام های منازل مسکونی و اداره های پارتی، اقدام به تیراندازی های بدون هدف به سمت تظاهرات کنندگان می کنند.

در تظاهرات مردم کردستان عراق که از چند روز گذشته آغاز شده است، کارمندان و حقوق بگیران دوشادوش مردم عادی نسبت به وضعیت نابسامان حقوقی و معیشتی خود اعتراض کرده و پس از بی توجهی مقامات اقلیم به خواسته هایشان دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات تعدادی از اداره های دولتی اقلیم کردستان به آتش کشیده شد.

پیشمرگان رده بالای حزب منحله آزادی کردستان به سمت معترضین شلیک می کنند، در این تیراندازی ها تعدادی از مردم عادی و بی دفاع، کشته و زخمی شده اند.

تظاهرات همچنان ادامه دارد و نیروهای حزب آزادی کردستان دوشادوش نیروهای پارتی، برای سرکوب تظاهرات کنندگان به هر حربه ای متوسل می شوند.

گزارش های تکمیلی از تحولات اقلیم کردستان عراق در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا