فوری/ همجنس بازی پیشمرگان شناخته شده کومله، عبدالله مهتدی را خشمگین کرد/ رفیق حسین پناهی در اعتراض به همجنس گرایی استعفا داد

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از معضلاتی که باعث خشم خانواده ها و پیشمرگان کومله شده است، مسئله همجنس بازی تعدادی از پیشمرگان شناخته شده کومله مهتدی است.

به گزارش آکام نیوز، طبق گزارش دریافتی ب. ع. پیشمرگ شناخته شده و قدیمی کومله در حین همجنس بازی توسط پیشمرگان کومله دیده شده و گزارش همجنس بازی نامبرده به اطلاع سرکرده کومله رسیده است.

همچنین ک.ع هم دیگر پیشمرگ کومله همجنس باز است و گزارش این دو نفر به اطلاع عبدالله مهتدی رسیده است.

عبدالله مهتدی سرکرده کومله که بخاطر بیماری در لندن است، با اطلاع از این مسئله، به این دو نفر دستور داده تا به انگلیس بازگردند و دیگر در اردوگاه نمانند تا باعث خشم پیشمرگان نشوند.

دیوان عالی آمریکا در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۵ ازدواج همجنس بازها را در سراسر این کشور قانونی اعلام کرد.

از زمان به رسمیت شناخته شدن و قانونمند شدن همجنس بازی توسط دولت آمریکا، پیشمرگان همجنس باز کومله نیز با خیالی آسوده تر این رابطه ها را در اردوگاه علنی کرده اند.

با این وجود اکثریت پیشمرگان مخالف این رابطه ها در اردوگاه هستند و به همین علت است که سرکرده کومله دستور برگشت این افراد به انگلیس را داده است.

شایان ذکر است رفیق حسین پناهی از اعضای قدیمی و شناخته شده کومله نیز هفته گذشته استعفا داد و یکی از دلایل کناره گیری خود را رواج همجنس گرایی در کومله اعلام کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا