حمله تند مسئولین کمیته های کانادا و آلمان گروهک کومله زحمتکشان کردستان به فریبا محمدی مسئول کمیسیون خارج از کشور

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از گروهک کومله زحمتکشان کردستان مطلع شدیم اخیرا در یک جلسه درون گروهی و تشکیلاتی، درگیری شدید توام با فحاشی بین دو تن از کادرهای قدیمی کومله با فریبا محمدی مسئول کمیسیون خارج از کشور گروهک کومله ایلخانی زاده روی داده است.

به گزارش آکام نیوز، رحمان و مظفر از مسئولین کمیته های کانادا و آلمان، به نوع برخورد فریبا محمدی با اعضای قدیمی بشدت حمله کرده و ادبیات او را گستاخانه نامیدند و از او خواستند به اعضا احترام بگذارد و از موضع بالاسر به اعضای کومله نگاه نکند.

برخوردهای نامناسب فریبا محمدی با اعضا باعث شد مظفر و رحمان به نشانه اعتراض به ادبیات و لحن تند فریبا محمدی جلسه را تحریم کرده و نشست را ترک کنند.

مسئله حق عضویت اعضا و هواداران با مخالفت تند تعدادی از کادرهای کومله روبرو شد و همین مسئله تنش ها را بیشتر کرد.

همچنین مسئله عدم استقلال کمیته ها و تخریب مسئولین کمیته ها از سوی مسئول کمیسیون خارج از کشور کومله نیز از مواردی بود که بشدت با اعتراض اعضا روبرو شد.

در این جلسه بارها و بارها فریبا محمدی اعضا را زیردست خود خطاب کرد و از آنها خواست به دستورات او احترام بگذارند.

اعضای کمیته های خارج از کشور کومله زحمتکشان کردستان نسبت به دیکتاتوری های کمسیون خارج از کشور به مسئولیت فریبا محمدی و عدم استقلال کمیته های خارج از کشور بشدت معترض بودند.

طبق خبرهای دریافتی مخالفان و منتقدان عمر ایلخانی زاده قصد دارند بزودی در یک حرکت جمعی کناره گیری کنند و کومله را با بحرانی جدی روبرو کنند.

اخبار تکمیلی متعاقبا در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا