برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری کردهای ایران در یوم الله ۲۲ بهمن+ تصاویر

آکام نیوز: کردهای ایران، همزمان با سراسر کشور چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و بار دیگر مشت محکمی بر یاوه گویی های ضد انقلاب زدند.

به گزارش آکام نیوز، راهپیمایی باشکوه شهروندان سنندجی، بوکانی، مهابادی، پیرانشهری، مریوانی، بانه ای، دیواندره ای، سردشتی، کرمانشاهی و… جلوه خاصی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داده بود.

شهروندان کرد شمالغرب کشور، بخاطر کرونا نتوانستند همچون سالهای گذشته، راهپیمایی برگزار کنند به همین خاطر با خودروهای شخصی و موتورهای خود، این روز مهم را گرامی داشتند.

حال که شیوع ویروس کرونا تمام برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار داد، مردم کردستان، این بار در فضای مجازی در قالب وبینارها و ویدیوکنفرانس و در فضای واقعی نیز با خودرو و موتورهای شخصی خود، با آرمان های امام خمینی ( ره ) تجدید پیمان کردند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنندج مرکز استان کردستان نیز از جلو استادیوم ۲۲ گولان آغاز شد و راهپیمایی‌کنندگان مسیر بلوار آزادگان، میدان امام شافعی- میدان کوهنورد – میدان حجاب – کمربندی آبیدر- پارک کودک را طی کردند.

همزمان با شب ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگی انقلاب اسلامی ایران و راس ساعت ۲۱:۰۰، نقاط مختلف شهرهای کردنشین کشورمان و سنندج مرکز استان، نیز نورافشانی شد.

شایان ذکر است گروهکهای تروریست کردی از مدتها قبل تبلیغات وسیعی را به راه انداخته بودند تا انگیزه مردم برای شرکت در این همایش ها را کم رنگ کنند اما باز هم از مردم کردستان همچون ۴۲ سال گذشته تودهنی خوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا