پاسخ برادر مصیب مرادی پیشمرگ به قتل رسیده حزب منحله آزادی کردستان به حسین یزدان پناه: از برادرم شهیدسازی نکنید، نهادهای امنیتی نقشی در مصاحبه من ندارد+ فیلم

آکام نیوز/اختصاصی: در پی انتشار خبر و فیلم هایی از خانواده مصیب مرادی پیشمرگ به قتل رسیده حزب منحله آزادی کردستان در آکام نیوز، این گروهک مدعی شد که خانواده مرحوم مصیب مرادی، تحت فشار نهادهای امنیتی مجبور به مصاحبه با آکام نیوز شده اند!

به گزارش آکام نیوز، هفته گذشته خانواده مصیب مرادی با آکام نیوز مصاحبه کردند و درخواست داشتند تا صدای آنها به گوش حکومت اقلیم کردستان و افکار عمومی و مجامع حقوق بشری برسد.

این خانواده داغدار خواستار تحقیق در ارتباط با مرگ عضو خانواده خود( مصیب مرادی) شدند.

با انتشار این مصاحبه، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان همانطوریکه انتظار می رفت، اعلام کرد که مصاحبه این خانواده با آکام نیوز، تحت فشار نیروهای امنیتی انجام شده است.

شیرمراد مرادی برادر مصیب مرادی به نمایندگی از کل خانواده مرادی، ضمن ارسال ویدیویی در همین ارتباط، به صراحت اعلام کرد که هیچ کس و هیچ نهاد و ارگان امنیتی آنها را تحت فشار برای انجام مصاحبه قرار نداده و به خواست خود با آکام نیوز تماس گرفته و مصاحبه کرده اند.

آقای مرادی بار دیگر انگشت اتهام قتل برادر کوچکش را به گردن حسین یزدان پناه سرکرده حزب آزادی کردستان نشانه رفت و خواستار رسیدگی فوری به پرونده این جنایت توسط حکومت اقلیم کردستان عراق شد.

ویدیوی پاسخ آقای مرادی به دروغ پردازی های پاک را که با هدف تشویش اذهان عمومی و منحرف کردن افکار عمومی از اصل ماجرا صورت گرفته را می توانید در شبکه اجتماعی آکام نیوز، کانال تلگرام، اینستاگرام،فیسبوک و آپارات آکام نیوز ملاحظه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا