فوری/ حکم جلب عثمان خلیلی فرمانده نظامی جنایتکار گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان صادر شد

آکام نیوز/اختصاصی: طبق خبری که لحظاتی پیش بدستمان رسید، مطلع شدیم، عثمان خلیلی فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان نیز در ارتباط با پرونده قتل آروین اصلانی، تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است و به محض اطلاع نامبرده از این حکم، او به آلمان فرار کرده و از ترس دستگیری به کردستان عراق بازنگشته است.

به گزارش آکام نیوز، شنبه ۱۶ مه ۲۰۲۰ میلادی، در حدود ساعت ۲۱:۰۰ و در زمان صرف شام، تعدادی از پیشمرگان جدید که به تازگی به کومله ملحق شده بودند، از مسئول مقر هلگورد، سیوان ایلامی درخواست ماسک و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین امکانات حفاظتی دیگر را کرده بودند که با فحاشی و الفاظ رکیک مسئول مقر روبرو شدند.

سیوان ایلامی در پاسخ به این درخواست، فریب خوردگان را افرادی خواند که موظف هستند با همین شرایط کنار بیایند و هر گونه اعتراض به این امر، موجب بازداشت آنها و اخراج شان خواهد شد.

 

در نتیجه مسئول مقر هلگورد که کنترل اوضاع را از دست رفته می بیند با عمر ایلخانی زاده تماس می گیرد و سرکرده کومله دستور تیراندازی را صادر می کند و او نیز به سمت پیشمرگان جدید تیراندازی کرده و با مزدور خواندن معترضین، اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت پیشمرگان می کند.

 

در این تیراندازی های مرگبار که تا ساعت ۲۳:۰۰ به طول می انجامد یک تن کشته و تعدادی زخمی شدند.

 

آروین اصلانی از پیشمرگان جدید کومله جزو کشته شدگان این درگیری بود.

 

عثمان خلیلی از اعضای قدیمی و ارشد گروهک کومله نیز در ارتباط با همین پرونده تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است و به توصیه نزدیکانش تا اطلاع ثانونی به کردستان عراق بر نخواهد گشت چرا که بازگشت او منجر به دستگیری اش خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا