حمله تند کریم کاکه سور پیشمرگ قدیمی و شناخته شده به سران احزاب کردی: فکر کردید با پخش مستند لبه دو تیغ ما ساکت می شویم؟ هرگز!+ فیلم

آکام نیوز: واکنش ها به پخش مستند جذاب لبه دو تیغ همچنان ادامه دارد، یکی از شخصیت هایی که در این مستند از او نام برده شده بود، کریم کاکه سوری فرمانده نظامی قدیمی دمکرات بود که افشاگری های او در خصوص جنگ داخلی کومله و دمکرات و قتل و عام صدها پیشمرگ زبانزد خاص و عام است.

به گزارش آکام نیوز، پس از پخش این مستند، موج حملات سرکردگان احزاب کردی به کریم کاکه سوری شدت گرفت و از او خواسته شد بخاطر پخش این مستند و به گفته آنها سوء استفاده جمهوری اسلامی از افشاگری هایش، دیگر سکوت کند!

کریم کاکه سوری در ویدیویی که ملاحظه می کنید ضمن ادامه حملات خود به سرکردگان احزاب کردی تاکید کرد مستند لبه دو تیغ واقعیت ها را بیان کرد و این مستند باعث نمی شود من و امثال من سکوت کنیم.

کریم کاکه سور در همین ارتباط اظهار کرد؛ مستند لبه دو تیغ باعث نمی شود امثال ما سکوت کنیم سرکردگان احزاب کردی بدانند ما ساکت نخواهیم شد

وی خطاب به سران کومله و دمکرات گفت؛ از مردم عذرخواهی کنید، بخاطر تمام جنایاتی که در گذشته و امروز انجام دادید.

حتما باید جمهوری اسلامی در مورد شما فیلم بسازد و بعد صدایتان در بیاید؟

کسانی که در مستند لبه دو تیغ حرف زده اند، همه فرزندان و مبارزان کردستان هستند و زحمت کشیده اند و همه کادر و پیشمرگان این دو جریان بودند.

چرا به حرف اعضای دلسوز خودتان گوش نمی دهید؟

حتما باید جمهوری اسلامی فیلمی پخش کند بعد جواب بدهید؟

باید بگویید گذشته بدی داشتیم و اعتراف کنید.

تمام جنگ های داخلی که ما کردیم در کنار جمهوری اسلامی بود چرا حقایق را به مردم نمی گویید؟

چرا فکر می کنید وقتی شما کومله و دمکرات بر علیه هم می جنگیدید جمهوری اسلامی خبر نداشت؟ جمهوری اسلامی بغل گوشتان بود.

فرمانده نظامی قدیمی در خصوص اطلاعاتی که در این مستند به آنها استناد شده بود گفت؛ دهها پیشمرگ در جنگ داخلی خودشان را تسلیم جمهوری اسلامی کردند و اطلاعات زیادی را به جمهوری اسلامی دادند.

جمهوری اسلامی در تمام فیلم مستند لبه دو تیغ، حرفهای خود اعضای کومله و دمکرات را پخش کرد نه افراد منتسب به خودشان و این واقعیت کردستان ایران است و باید گذشته خودمان را محکوم کنیم.

جمهوری اسلامی در مستند لبه دو تیغ گفت مردم ببینید این حرفهای ما نیست حرفهای خودشان است و این یک واقعیت است.

در این برنامه منصور طاها از اعضای سابق حزب منحله آزادی کردستان نیز به انتقاد از احزاب پرداخت.

طاها در خصوص اینکه برخی احزاب چپ و کمونیست به مردم القا می کنند که کارگران کمونیست هستند و مردم طرفدار آنها هستند اظهار کرد؛

مردم کردستان کمونیست نیستند بخش زیادی از مردم کردستان مذهبی هستند و این یک واقعیت است چرا کارگران و حق کارگران را در راستای افکار کمونیستی معرفی می کنید؟

مشروح کامل این ویدیوی جنجالی را در کانال تلگرام آکام نیوز و دیگر شبکه های اجتماعی ما دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا