جعل لوگوی خبرگزاری مهر توسط کمیته همکاری احزاب به اصطلاح کردستانی+ عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده بدنبال جا انداختن تفکر کمونیسم اسلامی+ سند

آکام نیوز: جعل و فتوشاپ کار روزمره گروهکهای تجزیه طلب کردی است، گاهی این جعل ها بحدی کودکانه هستند که حتی از چشم یک بیننده عادی هم دور نمی مانند.

به گزارش آکام نیوز، خبرگزاری مهر اخیرا گزارشی تحت عنوان " نوروز با چاشنی بازیهای فراموش شده محلی" منتشر کرد که در آن به معرفی بازی های محلی نوروزی اشاره کرده بود.

عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده که در راس کمیته همکاری احزاب کردستانی هستند، با تقلید از همین عکس و با جعل و استفاده از تصویر گزارش مربوطه در خبرگزاری مهر، از لوگوی نوروزی خود با استفاده از تصویر مندرج در خبرگزاری مهر رونمایی کردند.

عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده سرکردگان گروهک کومله که رابطه فامیلی نیز با هم دارند، از دیرباز تفکرات نزدیک به احمد مفتی زاده را داشتند و سالهاست در تلاش هستند تا با جا انداختن تفکرات احمد مفتی زاده و کلیدواژه کمونیسم اسلامی، این تفکر را جا بیندازند.

مهتدی و ایلخانی زاده با هدف جا انداختن تفکر کمونیسم اسلامی و با تقلید از همین عکس و با جعل و استفاده از تصویر گزارش مربوطه خبرگزاری مهر، از لوگوی نوروزی خود با استفاده از تصویر خبرگزاری مهر رونمایی کرد!

نکته قابل تامل حجاب زنان در این لوگو است که همین امر نشاندهنده همین تلاش از سوی سرکردگان دو شاخه کومله است.

تصاویر خود گویای همه چیز است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا