حضور باباشیخ حسینی سرکرده گروهک تروریستی خبات در نشست شورای ملی مقاومت برای اثبات سرسپردگی به مجاهدین خلق!

آکام نیوز: باباشیخ حسینی سرکرده گروهک تروریستی خبات کردستان که تحت امر سازمان مجاهدین خلق ( منافقین)، است، در اجلاس میان دورەای شورای ملی مقاومت شرکت کرد.

به گزارش آکام نیوز، اجلاس میان دەورەای شورای ملی مقاومت با حضور مریم رجوی و اعضای شورای ملی مقاومت ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

دراین جلسە که باباشیخ حسینی نیز در آن حضور داشت، مریم رجوی به خبات کردستان قول داد در صورت به قدرت رسیدن منافقین، خودمختاری را به این گروهک بدهد و این حق خبات کردستان است که در کردستان حکمرانی کند!

باباشیخ حسینی که بعنوان عنوان ناظر و مهمان در این جلسە شرکت کردە بود، و بار دیگر بر پایبندی سازمان خبات و شخص خودش، بر تبعیت از منافقین تاکید کرد.

سرکرده گروهک تروریستی خبات خطاب به مریم رجوی گفت؛

شورای ملی مقاومت ایران را تنها آ‌لترناتیو دمکراتیک برای ایران می دانم و خبات کردستان در کنار منافقین برای سرنگونی رژیم ایران هر کاری می کند!

باباشیخ، با تأکید مجدد بر همپیمانی با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران خواستار کمک های بیشتر مریم رجوی به این گروهک شد!

حضور باباشیخ حسینی در این نشست مهم، تنها برای اعلام سرسپردگی به منافقین بوده است.

برگزاری این خیمه شب بازی آنلاین را مریم رجوی شخصا بر عهده داشت و بارها از خبات کردستان تقدیر کرد.!

بر کسی پوشیده نیست که منافقین و گروهکهایی همچون خبات کردستان، تمامی تحرکاتشان در آمریکا و سایر نقاط جهان علیه عالی ترین منافع ملی مردم ایران و کردستان است.

با همین تحرکات ضد انسانی، مریم رجوی دشمنان این آب و خاک را تشویق به انجام تحریم های ضد بشری کرده است. با همین تحرکات ضد بشری باعث مرگ بیمارانی شدند که در بیمارستان ها به جهت عدم امکانات پزشکی روی تخت های بیمارستان جان سپرده و از دست رفتند.

بر کسی پوشیده نیست که باباشیخ حسینی هم اگر دست به دامان مریم رجوی نشود، توان خودنمایی نخواهد داشت. سیاست های ضد ایرانی و ضد انسانی خبات و منافقین، حتی بر اپوزیسیون خارج نشین هم پوشیده نیست.

هم اینک نیز مجدد با اجرای همان سیاست های تکراری تلاش می کنند ضمن خارج کردن خود از انزوای جهانی، خود را در صحنه تعادل قوای میان دولت جدید آمریکا و ایران مطرح کرده و با هزینه های میلیونی و دعوت از برخی چهره های مطرح، بی نام و برخی ژنرال های بی ستاره آمریکایی تبدیل به اهرم فشار گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا