افشاگری آکام نیوز از پشت پرده دستگیری سمکو بنفشی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله+ کومله دست به دامان اطلاعات اتحادیه میهنی شد

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از منابع موثق خبری آکام نیوز در اتحادیه میهنی کردستان عراق ( یکیتی) از دستگیری سمکو بنفشی پیشمرگ خوشنام و باسابقه گروهک کومله توسط دستگاه زانیاری ( دستگاه امنیتی ) خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، پیگیری های منبع خبری ما در حاکی از آن است که سمکو بنفشی احتمالا قربانی یک توطئه داخلی شده است.

طبق گزارش دریافتی، سریال حذف مخالفین در جناح جنوب به سرکردگی عبدالله آذربار مشهور به عبه سور مجددا از سر گرفته شده است.

عبدالله آذربار یا همان عبه سور، در اردوگاه یکه تاز شده است.

بر اساس این گزارش، با عود گرفتن سرطان عبدالله مهتدی سرکرده کومله که چندی پیش آکام نیوز برای اولین بار از بیماری مهلک و لاعلاج سرکرده کومله پرده برداشته بود، عبدالله آذر بار مشغول مهره چینی برای خود است و نیم نگاهی نیز به پست دبیرکلی کومله در آینده نزدیک و پس از مرگ عبدالله مهتدی دارد.

در خصوص آخرین وضعیت سمکو بنفشی نیز، خبرهای رسیده حاکی از آن است که این پیشمرگ کومله که در بین اعضای کومله به خوشنامی مشهور است و اخلاق او زبانزد پیشمرگان است، هم اکنون تحت بازداشت دستگاه امنیتی اتحادیه میهنی کردستان عراق است.

منبع خبری آکام نیوز گزارش داد؛ گروهک کومله و شخص عبدالله آذربار(عبه سور)، در یک توطئه چینی و برای حذف این چهره منتقد، دست به دامان دستگاه امنیتی اتحادیه میهنی کردستاتن شده اند.

خانواده سمکو بنفشی در شرایط روحی بسیار بدی به سر می برند و در انتظار روشن شدن وضعیت فرزندشان هستند.

خانواده این پیشمرگ کومله برای پیگیری وضعیت فرزندشان عازم کردستان عراق شده اند.

از اتحادیه میهنی کردستان عراق نیز انتظار می رود بدون در نظر گرفتن موقعیت گروهک تروریستی کومله، این پیشمرگ بیگناه را آزاد کرده و اجازه ندهند کومله از اتحادیه میهنی به نفع مقاصد شوم خود، سوء استفاده کند.

جزئیات بیشتر این خبر بزودی در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا