بهزاد محمودی عضو گروهک تروریستی خبات کردستان و قاتل فراری مرحوم قانع عبدالهی شهروند بوکانی درگذشت

آکام نیوز: ساعاتی پیش بهزاد محمودی عضو گروهک تروریستی خبات کردستان که روز سه شنبه هفته جاری در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد دست به خودسوزی زده بود بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان اربیل درگذشت.

به گزارش آکام نیوز، بهزاد محمودی که از سال ۱۳۹۷ به اتهام قتل یک جوان بوکانی بنام قانع عبدالهی تحت تعقیب مراجع قضایی کشورمان بود، به شمال عراق گریخته و تحت حمایت گروهک تروریستی خبات کردستان قرار گرفت.

گروهک خبات در طول این چند سال برای این قاتل نام مستعار محمد محمدی را انتخاب کردند و به این ترتیب عملا قاتل را در اردوگاه خود، مخفی کردند.

تا اینکه با دیدن فیلم خودسوزی او در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در اربیل، خانواده مقتول او را شناسایی کرده و در مصاحبه ای اختصاصی با آکام نیوز، جزئیات کامل پرونده قتل مرحوم قانع عبدالهی را تشریح کرده و اسناد قضایی مربوط به جلب بهزاد محمودی را نیز در اختیار ما گذاشتند.

با مرگ این فرد و حمایت های ضد انقلاب از قاتل شهروند بوکانی، خون یک بیگناه بر زمین ماند و قاتل بدون آنکه تقاص کار خود را پس بدهد، به راحتی از مجازات قتل گریخت و خون مقتول ( مرحوم قانع عبدالهی) هم پایمال شد.

متاسفانه بسیاری از افرادی که در داخل کشور مرتکب قتل می شوند، توسط گروهکهای کردی مورد حمایت قرار گرفته و اردوگاه های ضد انقلاب به محل اختفای مجرمین تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا