خبرفوری/درگیری مسلحانه نیروهای امنیتی و نظامی با تیم تروریستی گروهک کومله در مریوان

آکام نیوز/اختصاصی: لحظاتی پیش یکی از مقامات امنیتی کشورمان، در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز، از درگیری مسلحانه نیروهای امنیتی و نظامی با تیم تروریستی گروهک کومله( شاخه عبدالله مهتدی) خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، طبق اعلام این مقام امنیتی، تیم تروریستی گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران، به فرماندهی ریبوار کریمیان عازم روستاهای مرزی شهرستان مریوان شده بودند.

این تیم در چند روستای مرزی مریوان فعالیت هایی انجام دادند که در لحظات آخر ماموریت، به کمین نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان افتادند.

در این درگیری مسلحانه، تروریستها بهمراه فرمانده خود ریبوار کریمیان، از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه استفاده کرده و موفق به فرار از منطقه درگیری شدند.

این تیم پس از این درگیری به کردستان عراق و اردوگاه زرگویزله بازگشتند.

اخیرا فعالیت های گروهکهای ضد انقلاب در کردستان شروع شده است، حزب منحله دمکرات کردستان ایران چند تیم را راهی کشور کرده بود و همین مسئله باعث شد تا عبدالله مهتدی نیز برای آنکه از قافله عقب نماند، تیم تروریستی خود را راهی کشور کند.

متاسفانه در این بین تنها پیشمرگان جوان و بی تجربه هستند که قربانی رقابت های خودخواهانه سرکردگان گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی می شوند.

تصویری نیز که ملاحظه می کنید متعلق به تیمی است که در مریوان به کمین نیروهای امنیتی و نظامی افتاده بودند.

در خصوص درگیری نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان با تیم تروریستی کومله، بزودی اخبار تکمیلی در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا