علی جوانمردی دو قاتل بزرگسال را کودک مجرم معرفی کرد+ بهاء الدین قاسم زاده قصد فرار به گروهکهای کردی را داشت+ سند

آکام نیوز: بهاء الدین قاسم زاده و داوود قاسم زاده دو برادر قاتل، سحرگاه روز یکشنبه ۱۳ تیرماه در محوطه زندان مرکزی ارومیه به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش آکام نیوز، این دو برادر که اهل سلماس از توابع استان آذربایجان غربی هستند اقدام به قتل دو نفر کرده بودند.

شرارت های این دو برادر در زندان هم ادامه داشت و بارها با دیگر زندانیان اقدام به درگیری های شدید فیزیکی کرده بودند.

به درخواست اولیای دم، این نفر پس از محاکمه در خردادماه سال ۱۳۹۱ با حکم شعبه یک دادگاه کیفری ارومیه به قصاص نفس محکوم شدند، دیوان عالی کشور نیز این حکم را در مهرماه سال ۱۳۹۲ تایید کرد.

ناگفته نماند یکی از قاتلین(بهاالدین قاسم زاده) در زمان محاکمه و پس از خروج از دادگاه از دست ماموران فرار کرد و به کردستان عراق متواری شد.

او قصد داشت به گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی که پناهگاه قاتلین و مجرمین فراری است، ملحق شود که مدتی بعد در مرز دستگیر شد.

نکته قابل تامل این است که رسانه های مدعی دفاع از حقوق بشری، بدون توجه به قتل هولناک دو نفر توسط این دو برادر شرور، قصد جوسازی و تبرئه آنها را از این جرم داشتند.

در این بین علی جوانمردی که به دروغ پردازی شهره است، ضمن کودک مجرم خواندن این دو برادر قاتل، حکم اعدام آنها به جرم قتل دو انسان بیگناه را بشدت محکوم کرد و اعلام داشت قاتلین چون کودک هستند باید آزاد می شدند!

تصاویر این دو برادر را که علی جوانمردی و رسانه های مدعی حقوق بشری، مدعی کودک بودن آنها هستند را منتشر می کنیم و قضاوت را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم!

کودکان از دید علی جوانمردی و رسانه های ضد انقلاب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا