گروهکهای تروریست کردی یک داعشی را کشته اعتراضات خوزستان معرفی کردند/ کومله و دمکرات ناامید از کردستان، سر از خوزستان در آوردند!

آکام نیوز: گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی از جمله کومله و دمکرات که بیش از ۴۰ سال است به هر دری زدند در کردستان بسته بود، این بار ناامید از فعالیت در کردستان، وارد محدوده خوزستان شدند!

به گزارش آکام نیوز، پس از گاف بزرگ شبکه های ضد انقلاب از جمله ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی در معرفی یک داعشی به نام معترض خوزستانی، گروهکهای کومله و دمکرات هم به تاسی از شبکه های دروغ پراکن، مدعی شدند یک خوزستانی به ضرب گلوله کشته شده است، در حالیکه این فرد یک داعشی بود!

رسانه‌های گروهکهای کردی که گویا نمی توانند مردم کردستان را به آشوب دعوت کنند، تغییر رویه داده و به سراغ خوزستانی ها رفتند!

رسانه های کومله و دمکرات در چند روز اخیر، از افرادی به عنوان کشته اعتراضات خوزستان نام می‌برند، که در بین آن‌ها یک داعشی و یا افرادی که زنده هستند به چشم می‌خورد.!

موضوع کم‌آبی آب خوزستان دیگر مشکل یک استان نیست بلکه حالا نگرانی یک ملت رفع این مشکلات است. مردم تعدادی از شهرهای خوزستان نیز چند روزی است به خیابان‌ها آمدند  و مشکلاتشان را فریاد می‌زنند اما عده‌ای آشوبگر به سردمداری ضد انقلاب، سعی دارند که این مطالبات را از مسیر خود خارج کنند.

اغتشاشگران که در بین آن اعضای گروهک تروریستی الاخوازیه که از قضا ارتباط بسیار نزدیکی با عبدالله مهتدی و مصطفی هجری سرکردگان کومله و دمکرات، دارند، با هدف به انحراف کشیدن و برهم زدن اعتراضات مردمی، دست به تیراندازی به ناجا و مردم با هدف کشته سازی و تخریب اموال عمومی و ایجاد خشونت زده اند و حتی تا امروز یک نفر در این تجمعات توسط خرابکاران کشته شده است.

رسانه‌های گروهکهای کردی، نیز از روز اول بارها به اسم کشته‌سازی سعی کردند تا وضعیت را غیرواقعی‌ نشان دهند و افکار عمومی ا تحت تاثیر قرار  دهند.

* داعشی‌ای که کشته خوزستان جا زدند

جدیدترین شایعه از پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب که رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با همراهی سایتهای رسمی کومله و دمکرات هم روی آن مانور گسترده دادند، مربوط به کشته شدن جوانی به نام سیدحسین آل ناصر بود.

این درحالی است که فرد ادعایی ضدانقلاب، اصلا عرب نبوده و داعشی‌ای بوده که سال ۲۰۱۷ با اسم ابوجهاد در سوریه به هلاکت رسیده است.

* کشته شدن علی مزرعه

فرد دیگری که سایتهای احزاب منحله کردی هم به شدت روی آن مانور می دهند و از او به عنوان سومین کشته اعتراضات خوزستان نام می‌برند، جوانی به نام «علی مزرعه» بود. رسانه‌های ضدانقلاب ادعا کردند که او در منطقه زویه اهواز توسط نیروهای امنیتی کشته شده است.

اما بررسی های دقیق نشان می‌دهد که او زنده است و توسط پلیس بازداشت شده است.

* انتشار فیلم سال ۹۴ به اعتراضات خوزستان

دو شب پیش نیز در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های گروهکهای کردی، فیلمی منتشر شد که ادعا می‌شود جوانی در اعتراض و تجمع شب گذشته سوسنگرد کشته شد.

اما بررسی ها در خصوص فیلم مربوطه نشان می دهد، این فیلم قدیمی و متعلق به یک حادثه غیرمرتبط در سال ۹۴ است و هیچ ارتباطی با تجمع شب‌های گذشته سوسنگرد ندارد.

* اختلافات خانوادگی که به اعتراضات  خوزستان ربط داده شد 

در روزهای ابتدایی پس از فوت یکی از جوانان خوزستانی، رسانه‌های معاند مدعی فوت وی در اعتراضات به مشکلات کم آبی شدند درحالی که معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در تشریح این فوت عنوان کرد: در شامگاه ۲۵ تیر ماه در شهر کوت عبدالله یک نفر از شهروندان در جلوی درب منزل خود مورد تیراندازی قرار گرفته و در بیمارستان فاطمه زهرای اهواز فوت نمود که دلیل قتل این فرد اختلافات خانوادگی بوده است.

* نعیماوی؛ جوان شادگانی که بر اثر تیراندازی آشوبگران کشته شد

مصطفی نعیماوی، تنها کشته این اعتراضات بود که رسانه‌های معاند مدعی شدند وی بر اثر شلیک ماموران نیروی انتظامی کشته شده است.

روایت خانواده جان باخته نیز نشان دهنده جزئیات کشته شدن نعیماوی توسط آشوبگران دارد. معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان  و پلیس نیز تیراندازی خرابکاران را که منجر به کشته شدن نعیماوی بود را تایید کردند.

رسانه‌های معاند همچنین با انتشار فیلمی مدعی جان باختن ۲ مامور نیروی انتظامی در ناآرامی‌های خوزستان شدند. این در حالی است که این موضوع هم مربوط به چند سال قبل و متعلق به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به عوامل انتظامی مستقر در چادر نوروزی در یکی از پارک های شهری بوده که تحت عنوان وقایع خوزستان منتشر گردیده است.

گروهکهای کردی که از تمام کردستان رانده شده اند، این بار پروژه اغتشاش را برای تهیه خوراک رسانه ای خود در خوزستان دنبال می کنند! گروهکهایی که سالهاست مدعی هستند که هدف آنها کردستان است و دیگر قومیت ها و ملیت ها را به رسمیت نمی شناسند و کاری به بقیه ندارند، فقط کردستان!

“قضاوت را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم، افکار عمومی خود بهترین قاضی و قضاوت کننده هستند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا