دستور شورش از اتاق فکر صادر شد/ خوزستان از کردستان جدا نیست، تظاهرات باید سراسری شود

آکام نیوز:عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله شب گذشته در گفتگوی زنده با تلویزیون ایران اینترنشنال خواستار گسترده شدن اعتراضات خوزستان و سرایت آن به دیگر شهرهای ایران و کردستان شد.

به گزارش آکام نیوز،عبدالله مهتدی گفت؛ درد ما با خوزستان درد مشترک است و مردم ایران باید در اعتراضات شرکت کنند و خوزستانی ها جورکش مردم ایران شده اند.

ما موظف به همکاری با اغتشاشگران هستیم و اغتشاشات را باید در سطح وسیعی ادامه بدهیم.

سرکرده گروهک تروریستی کومله همچنین گفت؛ تظاهرات باید به خیابان ها کشیده شود و تمام مردم باید در اغتشاشات شرکت فعال داشته باشند.

از روز شروع اعتراضات در خوزستان، یک خط کاری مشترک بین چندین نفر از سرکردگان ضد انقلاب دیده شد، زمینه چینی و دستورالعمل‌نویسی برای شورش‌های خیابانی و تئوریزه کردن اغتشاش در خوزستان و سراسر کشور از جمله برنامه های اتاق فکر ضد انقلاب به سردمداری ایران اینترنشنال است.

عبدالله مهتدی پیش از این اعلان جنگ در تلویزیون سعودی، در توییتی، تهدید به آشوب را بر زبان آورده بود و ساعاتی بعد سر از شبکه سعودی اینترنشنال در آورد و علنا مردم را به شورش و اغتشاش فراخواند.

سرکردگان ضد انقلاب، به خاطر بن بست مقبولیت و ناکارآمدی که پس از۴۰ سال فعالیت، در کردستان، خوزستان، بلوچستان و….. اینک عیان تر شده، به اظهارات رادیکال تر و مقابله صریح با نظام روی آورده اند.

اما به نظر می رسد این انتحار آخرین میخ ها بر تابوت تجزیه طلبی باشد.

آنها با ساختارشکنی و ژست براندازی، خود را تطهیر نمی سازند، دستانشان را آلوده تر و روی شان را سیاه تر می کنند.

نکته تامل برانگیز آخر اینکه سران ضدانقلاب می گویند، از زمان شروع کرونا ، برای آشوب های این روزها، برنامه ریزی کرده اند.

پس پشت پرده اغتشاشات بدون شک یک اتاق فکر وجود دارد، اتاق فکری به سرکردگی سعودی ها و تلویزیون ایران اینترنشنال که تریبون خود را دربست در اختیار سران اغتشاش قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا