تمسخر اعضای تیم بازداشتی گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان

آکام نیوز/اختصاصی: تیم ۵ نفره گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان(شاخه عمر ایلخانی زاده) در حالیکه قصد داشتند برای انجام ماموریت وارد کشور شوند، توسط آسایش اتحادیه میهنی کردستان عراق دستگیر شده و چند روز در بازداشت آسایش بودند.

به گزارش آکام نیوز، این تیم تروریستی قصد داشتند از مرز مریوان – پنجوین ( هوشیاری ) عبور کرده و وارد مرزهای کشورمان شوند که گزارش حضور این تیم در منطقه از سوی شهروندان کرد عراقی به اطلاع دستگاه اطلاعاتی اتحادیه میهنی رسید و دستگاه اطلاعاتی اقلیم کردستان (زانیاری) این تیم را محاصره و خلع سلاح کرده و با کمک نیروهای آسایش آنها را از مرز برگرداندند.

این تیم تروریستی پس از خلع سلاح اقدام به هتاکی به نیروهای امنیتی و آسایش اتحادیه میهنی کردستان کردند که با برخورد قاطع نیروهای آسایش روبرو شدند.

حال با گذشت چند روز از آزادی این پیشمرگان از بازداشتگاه، عناصر کومله در محافل خصوصی این ۵ نفر را مورد تمسخر قرار دادند.

اعضای کومله در محافل خود می گویند؛

عبدالله مهتدی به راحتی تیم های خود را روانه کشور می کند، اما ما هر چند سال یکبار تیم می فرستیم و بعد با خفت و خواری دستگیر می شوند.

پیشمرگان کومله، این ضعف های مشهود را از عمر ایلخانی زاده بارها مشاهده کرده اند.

اعضای کومله زحمتکشان کردستان بر این باورند؛ بخاطر همین ضعف هاست که عمر ایلخانی زاده قصد دارد تا با عبدالله مهتدی متحد شود تا این ضعف ها و کم و کاستی ها، پنهان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا