وحدت کردها و آذری ها در نقده و شکست مفتضحانه گروهکهای تفرقه افکن و ضد انقلاب

آکام نیوز: روز شنبه، ١۶ مردادماه ۱۴۰۰، یک جوان کرد در شهر نقده، هنگام میانجی گری در یک دعوا، مورد ضربات چاقو قرار گرفت و جانش را از دست داد.

به گزارش آکام نیوز، مشابه این درگیری ها و کشته شدن شهروندان در هنگام میانجی گری بین دعواهای خیابانی، در کشورمان کم نیستند و روزی نیست خبر این درگیری ها در صفحه حوادث روزنامه ها و شبکه های اجتماعی منتشر نشود.

اما در شهرهای غرب کشور گویا وضعیت فرق می کند!

حضور عناصر فرصت طلب گروهکهای کردی که از هر حادثه ای بدنبال سوء استفاده، در راستای ایجاد ناامنی هستند، باعث شد یک اتفاق معمول که در خیلی از مناطق کشور هم روی می دهد به یک بحران تبدیل شود.

بعد از به قتل رسیدن فردین ابراهیمی بدست یک شهروند آذری زبان، بلافاصله شبکه های تفرقه افکن ضد انقلاب دست به کار شدند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و این بار به سراغ راه انداختن جنگ قومیتی و جنگ کرد و ترک رفتند!

تعدادی از اغتشاشگران که مترصد چنین فرصت هایی هستند تحت تاثیر جوسازی های دشمنان مستقر در اقلیم کردستان عراق، دست به تجمع خیابانی زدند و باعث تحریک احساسات کردها و آذری زبان ها شدند تا آتش نفاق را در نقده شعله ور کنند.

همزمان با وقایع مذکور نیروهای انتظامی، با حضور به موقع در خیابان‌های شهر نقده، مردم را به آرامش دعوت کردند اما هواداران ضد انقلاب که دستورات خود را از اقلیم کردستان دریافت می کردند، به سمت ماموران حمله ور شدند و در نتیجه این درگیری ها، برای ساعاتی شهر نقده متشنج شد.

اما با هوشیاری به موقع مردم و هموطنان کرد و آذری نقده که سالهای سال است در این شهر به خوبی و خوشی زندگی می کنند، فرصت طلبان نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

این در حالی است که از همان اوایل قتل فردین ابراهیمی، قاتل بازداشت شده بود و همه چیز روال خود را طی می کرد.

اما هدف ضد انقلاب فقط بجان هم انداختن شهروندان کرد و آذری بود تا این ناامنی را به دیگر مناطق غرب کشور هم بکشانند که در این امر ناکام ماندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا