فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کرد ایرانیست

آکام نیوز: فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰، در حکمی امیر دریادار دوم شهرام ایرانی را با اعطای درجه دریاداری و فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

به گزارش آکام نیوز، انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی اهل کردستان ایران، به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش از سوی فرمانده معظم کل قوا، نشان دهنده دلبستگی همه اقوام و مذاهب در دفاع از حریم انقلاب در مقابل مستکبرین جهان را دارد.

اعطای درجه دریاداری و انتصاب به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از سوی رهبر حکیم انقلاب، به  امیر دریادار شهرام ایرانی، باعث شور و شعف وصف نشدنی در بین مردم فهیم، فداکار، انقلابی و  ولایتمدار کردستان شد.

بی شک حضور یک کرد ایرانی، در یکی از  بالاترین رده های نظامی کشور، حاصل تعهد به آرمان های انقلاب ،تخصص و سوابق درخشان گذشته بوده تا امروز مورد اعتماد فرمانده کل قوا قرار گرفتند، که این سرمایه ارزشمند برگ زرینی بر افتخارات کردستان در عرصه ملّی و نشان دهنده دلبستگی همه اقوام و مذاهب در دفاع از حریم انقلاب در مقابل مستکبرین جهان را دارد.

در طول چهل و دو سال انقلاب اسلامی، انتصابات زیادی در عرصه های لشگری و کشوری از سوی مراجع عالی نظام صورت گرفت که هرکدام دارای شان و منزلت خود بودند؛ اما شنیدن انتصاب فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حکم فرمانده معظم کل قوا آن هم با تعابیر خاص و ماموریت خاص خصوصا که دانسته شود این امیر دلاور از فرزندان سنندج در استان کردستان است، جایگاه کردها در ایران اسلامی را نشان داد و این یک تودهنی بزرگ به یاوه سرایی ها و یاوه گویی های گروهکهای تفرقه افکن کردی بود.

اعتماد رهبر انقلاب به کردهای ایرانی، خط بطلانی بربسیاری شائبه های بی اساس می زند و نشان می دهد که جایگاه اقوام و مذاهب در جمهوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است تا جایی که یکی از استوانه ها و ستون فقرات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که کسی بدان فکر نمی کرد امروز با اعطاء درجه دریا داری و انتصاب به این جایگاه سترگ نظامی نصیب یکی از فرزندان دلاور کردستان گردید.

امروز شهرام ایرانی، فرزند برومند کردستان ، امنیت خلیج فارس را تامین خواهد کرد.

این انتصاب نشان می دهد هر فرد شایسته ایرانی فارغ از قوم و مذهب بر اساس لیاقت و شایستگی میت واند به مدارج عالی کشوری و لشگری نایل آید.

جمهوری اسلامی ایران سالهاست نشان داده که فرقی بین کردها و غیرکردها نمی گذارد و این گروهکهای کردی هستند که تلاش دارند بین اقوام ایرانی فاصله گذاری کنند و کردها را از سرزمین خودشان ایران اسلامی، جدا کنند، تلاشی که بیش از ۴۰ سال است از سوی آنها به نتیجه ای نرسید و نخواهد رسید.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نیز هفته گذشته یک کرد را بعنوان وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

حجت‌الله عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه به مجلس معرفی شد.

حجت الله عبدالملکی اصالتا اهل شهرستان قروه از توابع استان کردستان است، در حال حاضر معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بوده و در این حوزه نیز طی چند سال گذشته طرح های مناسبی در راستای اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ارائه داده است.

جمهوری اسلامی ایران هرگز به ملیت و قومیت ایرانیان در انتصابات توجه نکرده بلکه ملاک شایستگی افراد بوده است و امروز شاهد هستیم دو فرد شایسته در راس نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند، نکته قابل توجه این است که گروهکهای کردی که سالهاست می گویند؛ کردها در راس نظام قرار نمی گیرند، بعد از اعلام اسامی این دو شهروند کرد ایرانی در راس نظام، سکوت کرده و خبری در این زمینه هم منتشر نکردند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا