اهالی روستاهای زرگویز و زرگویزله خواستار اخراج کومله از خاک شان شدند

آکام نیوز/اختصاصی: جمعی از اهالی روستاهای زرگویز(محل استقرار گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران – شاخه ابراهیم علیزاده) و زرگویزله ( محل استقرار گروهک تروریستی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران – شاخه عبدالله مهتدی) در تماس با آکام نیوز، از حکومت اقلیم کردستان عراق خواستند تا این گروهک کمونیستی را از روستاهای آنها اخراج کنند.

به گزارش آکام نیوز، در این راستا، برخی ریش سفیدان روستاهای زرگویز و زرگویزله، در تماس با آکام نیوز گفتند؛

پیشمرگان کومله خیلی به ما بدهکار هستند، رژیم بعث عراق، زمین های زراعی و کشاورزی ما را مفت و مجانی در اختیار سرکردگان کومله به پاس خوش خدمتی هایشان به صدام حسین، قرار دادند.

برخی پیش نمازان نیز اذعان داشتند که؛ رفتارهای نامناسب و پوشش نامناسب زنان پیشمرگ، باعث ناراحتی و رنجش خاطر خانواده ها شده است، همچنین افکار ضد مذهبی و کمونیستی این گروه، نمازگزاران را بشدت ناراحت و عصبانی کرده است.

همچنین برخی پیشمرگان با حضور در مغازه های این دو روستا، بدون پرداخت پول، اقدام به برداشتن سیگار و برخی مایحتاج خود می کنند و حاضر به پرداخت بدهی های خود نیز نیستند.

آنها با اسلحه در روستاهای ما مانور می دهند و باعث ترس و وحشت کودکان و زنان کردستان شده اند.

اهالی منطقه، به این گروهکها هشدار می دهند، خاک منطقه آنها را ترک کنند در غیر اینصورت عواقب بدی در انتظار آنها خواهد بود و مردم نیز بی سلاح نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا