جنگ شدید رسانه ای حزب منحله دمکرات کردستان ایران با کومله مهتدی/ حمله شدیداللحن سایت رسمی حزب دمکرات به کانال و سایت رسمی کومله

آکام نیوز: در اتفاقی عجیب، دقایقی قبل، کردستان میدیا، وبسایت گروهک تروریستی و تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران (شاخه مصطفی هجری)، با حمله شدیداللحن به کانال و سایت رسمی کومله مهتدی(آسوی روژهه لات)، این گروه را تهدید به شکایت و برخورد کرد!

به گزارش آکام نیوز، در حالیکه سران کومله و دمکرات از اتحاد و دوستی دو گروه در رسانه ها دم می زنند، این اطلاعیه رسمی حزب منحله دمکرات، نشان از وجود بحران عمیق و اختلافات شدید در بین حزب منحله دمکرات با کومله دارد.

دقایقی قبل وبسایت رسمی حزب منحله دمکرات طی اطلاعیه ای ضمن تکذیب وابستگی سایت آسوی روژهه لات کومله مهتدی به این گروهک، به دست اندرکاران آن نیز هشدار داد.

این در حالی است که همگان بر این امر واقف هستند که سایت و کانال رسمی کومله مهتدی، هیچ ارتباطی با حزب منحله دمکرات ندارد، لذا صدور این اطلاعیه به این بهانه، صرفا با هدف توجیه حملات بعد از این تکذیبیه صورت گرفته است.

در اطلاعیه حزب منحله دمکرات کردستان آمده است؛

“هموطنان محترم”

“اعضا و هوادارن حزب دمکرات کردستان ایران”

همچنان که قبلا در اطلاعیەهایی نسبت بە مجموعە گروە و کانال‌های رسانەای و اجتماعی برای افکار عمومی تنویر کردە بودەیم ؛حزب دمکرات کردستان ایران فقط در برابر رسانەهایی مسئول است کە بە صورت رسمی توسط ارگان‌های حزب ادارە می‌شوند.

تعدادی از این گروە و رسانەهای اجتماعی با سوء استفادە از پرستیژ جنبش رهایی بخش ملتمان، با نام‌‌های متعدد و گوناگون بە جان جامعە کردستان افتادە و با اشاعە اخبار نادرست  و تخریب شخصیت‌ها جو جامعە را متشنج و دچار تردید کردە و موجب مسمومیت فضای مجازی شدند.

کانال تلگرامی “آسوی روژهه لات” یکی از این رسانەهای اجتماعی است کە در همین راستا فعالیت دارد.

بر همین اساس اعلام می‌داریم کە، هیچ کدام از این رسانەهای اجتماعی تحت هر عنوان و نام و نشانی کە باشند، نزد حزب دمکرات غیر قابل قبول و توجیەپذیر نیستند و در صورت آشکار شدن گردانندگان این رسانەها کە باعث خسارات زیادی بە جریان مبارزات ملی – دمکراتیک ملتمان می‌شوند، بە صورت قانونی برخورد خواهد شد.

حزب دمکرات کردستان ایران

دستگاە تشکیلات کل

۶ شهریور ١۴٠٠ خورشیدی

اخیرا گروهک تروریستی کومله، فیلمی از شهر مریوان که مربوط به خردادماه ۱۴۰۰ بود، منتشر کرد و در آن از موضع بالادستی خطاب به مردم کردستان، سخنرانی کردند!

اعضای تیم تروریستی کومله، در ویدیوی ذکر شده، به مخاطب القا می کنند که مریوان و کردستان، از آن این گروهک است!

همین مسئله تنش هایی را در بین این دو گروهک به وجود آورده است.

امروز نیز حزب منحله دمکرات کردستان ایران، سایت رسمی کومله مهتدی را به تخریب شخصیت ها، متشنج کردن جو جامعه و عوام فریبی متهم کرد.

صدور این اطلاعیه به معنای شعله ور شدن آتش اختلافات بین گروهکهای تروریست کومله و حزب دمکرات است، آتشی که سالها پیش با کشتار صدها پیشمرگ دو طرف در جنگی که به جنگ قدرت و جنگ برادکشی شناخته شده، روشن شد.

گروهک تروریستی کومله تا این لحظه واکنشی به این برخورد حزب دمکرات و الفاظی که در مورد کانال کومله بکار برده، نشان نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا