فوری/یک مقام امنیتی از کشف توطئه بزرگ درون گروهی در گروهک تروریستی کومله خبر داد

آکام نیوز/اختصاصی: پس از حملات صبح امروز به مقرهای ضد انقلاب در شمال عراق، از گروهک تروریستی کومله خبر رسید که مقر هلگورد کومله، نیز از این حملات در امان نمانده است.

به گزارش آکام نیوز، یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز از یک توطئه بزرگ از سوی سرکردگان گروهک تروریستی کومله، پرده برداشت.

این مقام مطلع امنیتی به آکام نیوز گفت؛

پس از حملات امروز به مقر هلگورد گروهک تروریستی کومله، سرکردگان دو شاخه این گروهک، عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده، درب های اردوگاه و مقرات را از زن و بچه های پیشمرگان بسته اند!

عمر ایلخانی زاده و عبدالله مهتدی که در تدارک یک سناریوی کثیف هستند، با بستن درب اردوگاه ها به روی زن و بچه ها، قصد داشتند تا از آن ها در راستای پروژه “َشهیدسازی” و”کشته سازی” استفاده کنند و با قربانی شدن کودکان و زنان، برای خود خوراک تبلیغاتی با اهداف سیاسی تهیه کنند.

با اطلاع پیشمرگان از این موضوع، اعضای دو جناح کومله، در مقابل مقر سکرتاریت(رهبری) دست به تجمع اعتراضی زده و همگی در مقابل این مقر، جمع شده اند و خواستار خروج خانواده هایشان هستند.

این مقام امنیتی که از طریق منابع نهادهای امنیتی به اردوگاه های کومله اشراف دارند، در خصوص این توطئه گفت؛

سرکردگان کومله پس از حملات امروز به مقرهای این گروهک، به شهر نقل مکان کرده اند اما خانواده ها را رها کرده اند با این توجیه که حملات ادامه نخواهد داشت!

اما عمر ایلخانی زاده و عبدالله مهتدی در جریان حملات جدی قرار دارند و قصد دارند تا زن و بچه های پیشمرگان را سپر دفاعی کنند و پس از کشته شدن آنها، پروژه شهیدسازی و کشته سازی خود را به پیش ببرند.

پیشمرگان باید مراقب این توطئه باشند و این هشدار نهادهای امنیتی را جدی بگیرند چرا که ضربه نهایی در راه است!…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا