افشای آخرین وضعیت اردوگاه گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان پس از حملات اخیر سپاه پاسداران/ فرار عمر ایلخانی زاده و رضا کعبی/ ماجرای جلوگیری از خروج زنان و کودکان از اردوگاه در راستای پروژه شهیدسازی

آکام نیوز/اختصاصی: منبع خبری آکام نیوز در اردوگاه گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله زحمتکشان کردستان، آخرین تحولات جاری در اردوگاه این گروهک را اعلام کرد.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه گزارش دریافتی، پس از اعلام سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر حمله به مقر گروهکهای تروریست کردی،و قبل از انجام این حملات، عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان به همراه رضا کعبی معاون اول خود، بلافاصله اردوگاه را ترک کرده و یکی به سلیمانیه و دیگری به اربیل فرار کردند.

در زمان فرار، چند نفر از اعضای واحد آماده(محافظان شخصی) را نیز با خود بردند اما نکته قابل تامل اینکه عمر ایلخانی زاده و رضا کعبی بخاطر بی اعتمادی که حتی به محافظان شخصی خود داشتند، گوشی موبایل آنها را توقیف کرده و پس از ضبط موبایل ها، آنها را خاموش کرده و از دسترس خارج کردند.

از سویی دیگر و بدنبال فرار این دو نفر و قبل از شروع حملات، در اردوگاه نیز اعلام آماده باش شد و به تمام پیشمرگان اعلام شد که حق خروج از اردوگاه را ندارند، هدف از این محدودیت نیز این بود که اگر حمله ای صورت گرفت؛ زن و بچه های پیشمرگان قربانی شوند و با مرگ آنها، این گروهک برای خود شهیدسازی کرده و از آن برای محکومیت جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

همچنین پس از شروع اولین حمله در روز پنجشنبه، اعضای رهبری از خروج پیشمرگان ساده جلوگیری کردند و همین مسئله باعث درگیری و تنش و فحاشی های پیشمرگان به اعضای رهبری کومله شد.

با شروع اعتراضات، عمر ایلخانی زاده و رضا کعبی به پیشمرگانی که مقر را ترک کنند هشدار دادند در صورتیکه هر پیشمرگی اردوگاه را ترک کند، دیگر حق بازگشت به اردوگاه را نخواهد داشت.

در همین ارتباط و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱، نشستی مجازی – حضوری در منزل شخصی عمر ایلخانی زاده برگزار گردید.

در این جلسه که به تنش کشیده شد، فریبا محمدی، صادق زندی و عطاء ناصر سقزی بصورت مجازی حضور داشتند.

این ۳ کادر رهبری کومله زحمتکشان کردستان در اعتراض شدید به عدم خروج پیشمرگان از اردوگاه، جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند که پس از وقفه ای طولانی و با وساطت چند نفر از اعضا، این افراد در نهایت به جلسه بر می گردند اما همچنان به اعتراضات تند خود ادامه می دهند.

یک دیدگاه

  1. چه جالب!!!!!
    کومله زحمتکشان و دمکرات و شهادت!!!!
    یکی نیست بگه اخه پان گمالها(پان سگها)شماهایی که اعتقادی به دین اسلام و قران ندارید و با جمهوری اسلامی سر ستیز دارید چگونه و با چه فلسفه و منطقی از واژه مبارک و متعالی《شهید》استفاده میکنید؟!!!
    یکی نیست از این بی سر و ته ها بپرسه اخه شمایی که هیچ اعتقادی به اسلام و مبانی ان ندارید و با زبان عربی مشکل دارید چگونه به خودتان اجازه میدهید از واژه اسمانی《شهید》استفاده کنید!!!؟
    یکی نیست از این بی سر و ته ها بپرسه شمایی که تمام واژگان زبان عربی را از زبان کردی حذف کرده و استفاده از لغات عربی را خدمت به اسلام و ایران میدانید و معتقدید که نباید زبان عربی قاطی زبان کردی شود, چگونه از واژه عربی 《شهید》که در کتاب اسمانی قران امده برای تلفات و کشته شده های خودتان استفاده میکنید؟!!!
    پس بهتر است از این لغت مقدس اسلامی و دینی برای تلفات مزدوران خودتان که هیچ اعتقادی به مبانی اسلام ندارند,استفاده نکنید.
    البته خوب میدانیم همانطور که پدرتان در امد و نتوانستید معادلی کردی برای واژه پارسی”نوروز” پیدا کنید,قطعا نخواهید توانست لغتی کردی از نوع کومله و دمکراتی!!! برای 《شهید》پیدا و جایگزین کنید!!!
    شهادت هنر مردان خداست نه مزدورانی که به عمرشان نمیدانند قبله کعبه و خانه خدا کجاست و نمیداند نماز چیست و خدا کیست.
    بهتر است از اصطلاح کردی “تۆپین”یا تلف شدن برای کشته های این مزدوران استفاده شود.
    قطعا لاشه تلف شده یه سگ بسیار ارجحیت دارد بر لاشه یک مزدور ضد قران و ضدانقلاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا