پشت پرده مرگ مشکوک پیشمرگ حزب دمکرات، آکام دریایی، قتل یا غرق شدن؟!

آکام نیوز:چند روز پیش سه نفر از اعضای حزب منحله دمکرات کردستان (حدک و حدکا) به اسامی آکام دریایی اهل اشنویه و عضو حزب دمکرات کردستان ایران، سیامند شابویی و فرهاد عبدالله پور، به صورت خانوادگی برای تفریح و خوشگذرانی عازم گرده چال می شوند.

به گزارش آکام نیوز، این افراد پس از صرف مشروبات الکلی برای شنا به رودخانه بادینان رفته و در نهایت آکام دریایی غرق شد و از دنیا رفت.

تا اینجا را داشته باشید که این ظاهر ماجراست.

دیارونادیار در ارتباط با این حادثه مشکوک، می نویسد؛ پشت پرده ماجرا مسأله ای پر رمز و راز و پیچیده است که احتمال قتل را تقویت می کند؛

۱-  آکام دریایی از نظامی کارهای حدکا بوده که از سال ۱۳۹۷  مورد غضب کمیته امنیت قرار گرفته و مشکوک به همکاری او با جمهوری اسلامی می شوند. اما چرا؟ در یکی دو مأموریت حزبی آکام دریایی ناکام می‌ماند که یکی از آنها درگیری در روستای قره سقل در سال ۱۳۹۵ است اما مهم ترین آنها در سال ۱۳۹۷ رخ می دهد. در این سال در حالیکه آکام به عنوان فرمانده تیم ۱۰ نفره حزب قصد ورود به داخل کشور را داشتند، در منطقه کلاشین به کمین نیروهای نظامی ایران افتاده و ۷ نفر از نیروهایش کشته می شوند. جالب اینجاست که آکام دریایی به همراه دونفر دیگر موفق به فرار می شوند. کمیته امنیت به او مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار می دهد اما نمی‌تواند چیزی را اثبات کند. به ناچار از سال ۱۳۹۷ به بعد هیچ ماموریت نظامی به او نمی دهند. اما او تحت نظر قرار گرفته و مترصد فرصت برای ضربه به او می مانند.

۲- آکام دریایی پس از اطلاع از تحت کنترل بودن، تصمیم به فرار از حزب می گیرد و در سال ۱۳۹۸ با هیرو عزیزی فرزند لقمان ازدواج و سعی می کند از ترکیه به اروپا بگریزد که با کارشکنی حزب ناکام می‌ماند.

۳- اما این طرف ماجرا نیز جالب و مشکوک است. روز واقعه سیامند شابویی و فرهاد عبدالله پور مشروب زیادی به آکام می‌خورانند و او را تشویق به شنا میکنند که آکام دم به تله نمی‌دهد. اینجا نقشه دوم در دستورکار قرار میگیرد. یعنی سیامند شابویی برای شنا وارد رودخانه میشود و وانمود می‌کند در حال غرق شدن است و حس مردانگی آکام را برمی‌انگیزد برای کمک به او وارد آب شود. جالب تر از همه اینجاست که آکام برای نجات جان سیامند به آب می‌پرد اما سیامند با اجرای نقشه شوم خود آکام مست را آن قدر زیر آب نگه میدارد تا خفه شود. بعد اینگونه وانمود میکنند که آکام در حالیکه قصد نجات جان سیامند را داشت غرق شد.! جل الخالق! شیطان درس پس میدهد.

۴- واقعیت چیست؟ کمیته امنیت برای حذف و قتل آکام به جرم خیانت و جاسوسی برای ایران برنامه‌ریزی کرده و این نقشه را با همراهی سیامند و همکاری فرهاد عبدالله پور عملی میکند. به سیامند شابویی هم قول میدهند در صورتی که این نقشه را موفقیت آمیز عملی کند، به حدکا بازگشته، پست مناسبی به او داده و حتی او را عازم اروپا می کنند.

این است عاقبت خدمت برای احزاب منفعت طلب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا