فوری/تصاویر اختصاصی آکام نیوز از اردوگاه گروهک تروریستی کومله در زرگویزله+ انتشار تصاویر پهپادهای جمهوری اسلامی از اردوگاه کومله برای اولین بار+ پیشمرگان و خانواده ها اردوگاه ها را ترک کنید

آکام نیوز/اختصاصی: سایت خبری تحلیلی آکام نیوز، برای اولین بار تصاویر اختصاصی پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه زرگویزله(محل استقرار گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران – شاخه عبدالله مهتدی) را منتشر می کند.

به گزارش آکام نیوز، در این خبر ویژه، ۴ تصویری که مربوط به داخل اردوگاه زرگویزله گروهک تروریستی کومله است، را برای اولین بار و بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر می کنیم.

انتشار این تصاویر نشاندهنده اوج اقتدار و اشراف کامل نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اردوگاه های اصلی گروهک تروریستی کومله است.

در این تصاویر که با دوربین های فوق حرفه ای کوادکوپتر و با لنز قدرتمند و توان تصویربرداری بسیار بالا گرفته شده، مواضع و مکان های تردد سرکردگان و نیروهای گروهکهای تروریست کردی دیده می شود، و همه ارگان های کومله، در رصد نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

ضمن تشکر از نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران که این تصاویر را در اختیار ما قرار دادند، ۴ تصویر داخل اردوگاه را منتشر می کنیم، با این توضیح که تصاویر و فیلم هایی از زاویه بسیار نزدیک تر نیز در اختیار ماست که به دلایل امنیتی قادر به انتشار آنها نیستیم.

جمهوری اسلامی ایران همانطوریکه وعده داده، بزودی پاسخ بسیار سختی به گروهکهای ضد انقلاب در عمق خاک اقلیم کردستان عراق خواهند داد.

آکام نیوز، به تمام پیشمرگان و خانواده هایشان توصیه جدی می کند، هر چه سریع تر از گروهکها تسویه حساب کرده و به کشور برگردند تا آنها فدای ماجراجویی های مسلحانه سرکردگان شان نشوند، حمله جمهوری اسلامی ایران قریب الوقوع و بسیار جدی است.

‫۵ دیدگاه ها

  1. الله اکبر
    از خوشحالی نمیدونم چی بگم
    خودای گەورە پوشت و پەنای سپای پاسداران بیت
    ان شا اللە

  2. خوگەڕاویان بکەن
    اهالی کرد در زمانی خاص از سال اقدام به دنبال کردن خوک و گراز میکنند و این در کردی بە خوگەڕاو مشهور است.
    احزاب مخالف و ضدانقلاب را باید به همین شیوه از پای دراورد.
    باید انقدر انها را دنبال کنند(مثل حیوان خوک) تا بدانند دنیا دست کیه مثلا باید از کویه به سمت سلیمانیه و از انجا به طرف مرزها ایران دنبال شوند و در اخر همه را به درک واصل کرد.
    پیروزی نزدیک است.
    دەس و چاوی سوپای پاسدارانی خۆشەویست ماچ دەکەم و هیوادارم بۆ هەمیشە قیافەی ناشیرینی ئەم زۆڵ و حەرامزادانە لە جوغرافیای کوردەواری بسڕێتەوە و نەمێنێ.
    امین یا رب العالمین

  3. این احزاب دیگه هیچ حامی و سینه چاکی ندارن حتی پیشمرگه ها هم به خاطر فقر و نداری عضو این گروهک ها میشن وگرنه هیچ عشق و علاقه و تعصبی به این گروهک های پوچ ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا