فوری/ نادر کیانی، اولین فایل صوتی محرمانه ارتباط و همکاری بهرام رضایی فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله را فاش کرد+ فایل صوتی

آکام نیوز: نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای، در یادداشتی، از همکاری یکی از فرماندهان و رهبران قدیمی گروهک تروریستی کومله با خود، پرده برداشت.

به گزارش آکام نیوز، در اولین فایل صوتی افشا شده، بهرام رضایی در حال دادن اطلاعات محرمانه کومله است.

نادر کیانی در افشاگری خود که در فیسبوک نیز منتشر کرده، نوشت؛

همانطوریکه در یادداشت پیشین اشاره کرده بودم و مطابق وعده ای که داده بودم، فایل صوتی ارتباط و همکاری بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش فرمانده نظامی کومله و از اعضای رهبری این گروهک را منتشر کردم.

بهرام رضایی با توصیه من و کمک و مساعدت نیروهای امنیتی، بعد از سالها خدمت به کومله و بخاطر اظهار پشیمانی و ندامت، عازم آلمان شده بود.

بهرام در شناسایی چند تیم تروریستی داخل کشور نیز همکاری بسیار خوبی داشت و به توصیه من نیز با رادیو کوردانه مصاحبه کرد و اظهار ندامت و پشیمانی خود را علنی نمود، اظهارات بهرام رضایی، معروف به بهرام ره ش در مستند لبه دو تیغ، از سیمای مرکز کردستان نیز پخش شد.

در روزهای اخیر که از همکاری بهرام رضایی گفته بودم، اعضای کومله در شبکه های اجتماعی مدعی شدند، بهرام به هیچ عنوان همکاری نکرده و این خبر دروغ است!

امروز برای تنویر افکار عمومی و اثبات این ادعا، تنها تعداد کمی از فایل های صوتی بهرام رضایی را علنی می کنم و بزودی در این باره اسناد مهم تری فاش خواهم کرد.

در این قسمت فایل اول مکالمه بهرام رضایی، در خصوص نحوه همکاری را ملاحظه می کنید و در قسمت های بعدی، فایل های جنجالی دیگری منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا