رئوف افسایی پیشمرگ قدیمی گروهک تروریستی کومله و مسئول مرکز پیشمرگان قدیمی کومله، گروهک کومله مهتدی را عامل نادر کیانی خبرنگار بین الملل خواند

آکام نیوز:  در پی بالاگرفتن تنش و درگیری های داخلی شدید بین کومله ها خصوصا کومله مهتدی با کومله کمونیستی، رئوف افسایی یکی از قدیمی ترین پیشمرگان گروهک تروریستی کومله و مسئول مرکز پیشمرگان قدیمی کومله، گروهک کومله(شاخه عبدالله مهتدی) را به گروهی فالانژیست، نفرت پراکن و پیرو نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل، متهم کرد.

به گزارش آکام نیوز،  در بیانیه مرکز پیشمرگان قدیمی کومله به مسئولیت رئوف افسایی خطاب به کومله مهتدی، بدون آنکه نام این شاخه کومله، برده شود، آمده است؛

سازمان زحمتکشان مهتدی، یک حزب سیاسی نیست، یک جریان فالانژ و دست راستی تمام عیار است و مشابه نادر کیانی به تحریک احساسات عقب مانده مردم عوام و نفرت پراکنی علیه مخالفان خود، متوسل می شوند.

آیا این روش حمید بهرامی چهره شاخص و فالانژ سینه چاک عبدالله مهتدی با نادر کیانی مثل هم نیستند؟

اگر کسی شک دارد، به کلیپ ۸ ثانیه ای رحمت فاتحی و یک بحث سیاسی ۳۲ دقیقه ای در یک برنامه ۳ و نیم ساعته لایف من در روز یکشنبه ۷ نوامبر توجه کنید!

کاری که عینا نادر کیانی با بهرام رضایی و تلویزیون جمهوری اسلامی در چند ماه گذشته با اپوزیسیون در کردستان انجام دادند، شبیه هم هستند.

مسئول مرکز پیشمرگان قدیمی کومله در ادامه عبدالله مهتدی را تواب و پشیمان از آرمان های سوسیالیستی و کمونیستی کومله خواند.

وی عبدالله مهتدی را فردی خواند که مخفیانه با نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، مذاکره می کند.

رئوف افسایی همچنین اعلام کرد؛ من بعنوان اعتراض تمام آن افرادی که آن نفرت نامه و جعلیات نادر کیانی گونه حمید بهرامی را لایک یا با کامنت تایید کرده بودند و دوستان مشترک فیسبوکی من بودند آنفرد کردم.

مسئول مرکز پیشمرگان قدیمی کومله در پایان، هشدار داد که ۲ لایف زنده بعدی او در افشای کومله مهتدی خواهد بود و با شعار”سازمان زحمتکشان مهتدی، یک حزب سیاسی نیست بلکه یک جریان فالانژ و دست راستی است” به بیانیه خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا