رونمایی از کتاب عصرهای کریسکان (سرگذشت امیرسعیدزاده اسیر حزب منحله دمکرات و کومله) در نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه کردستان عراق

آکام نیوز: در سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه، خانه کتاب و ادبیات ایران بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب را در حوزه‌های کودک و نوجوان، ادبیات کلاسیک و معاصر، ادبیات پایداری و دفاع مقدس، شعر، ایران‌شناسی، هنر و دین در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

به گزارش آکام نیوز، رونمایی از کتاب، دیدار و نشست دانشجویان فارسی‌آموز دانشگاه‌های سلیمانیه با نویسنده کشورمان، نشست مشترک با نویسندگانی از سلیمانیه‌، رایزنی با ناشران برای تبادل رایت، معرفی صنعت نشر ایران به زبان انگلیسی، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی طرح‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و… از دیگر برنامه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در این نمایشگاه است.

همچنین نسخه کردی کتاب «عصرهای کریسکان» تالیف  نویسنده چیره دست کشورمان، کیانوش گلزار راغب با همکاری انتشارات سوره مهر در غرفه جمهوری اسلامی ایران رونمایی خواهد شد.

این کتاب به سرگذشت یکی از اسرای قدیمی زندان های کومله و دمکرات امیر سعیدزاده اختصاص دارد.

از عناصر فریب خورده گروهکهای کردی دعوت می شود با حضور در نمایشگاه کتاب سلیمانیه و تهیه این کتاب، با جنایات گروهکهای کردی آشنا شوند.

سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه با حضور ناشرانی از ۱۵ کشور از امروز ۲۷ آبان آغاز شده و تا ۶ آذرماه ١۴٠٠ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه ادامه خواهد داشت.

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی کتاب جذاب و پر محتوایی بود. قشنگ آدم رو میبره تو فضای اون سالها و حس اضطراب و ایمان توامانی کهدر این روایت هست بعد از پایان کتاب تا مدت ها انسان رو رها نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا