“واکنش حکمتیست نسبت به حکم دستگیری دو عضو بلندپایه کومله: درب قتلگاه باند زحمتکشان را باید گِل گرفت!+عبدالله مهتدی باید محاکمه شود”

آکام نیوز: در پی محرز شدن جنایت فجیع در اردوگاه زرگویزله گروهک تروریستی کومله که طی آن سید آپو حسینی پیشمرگ کومله توسط این گروهک به قتل رسید، گروه حکمتیست – خط رسمی، با صدور بیانیه تندی خطاب به حکومت اقلیم کردستان عراق نوشت؛ درب قتلگاه این باند را گل بگیرید.

به گزارش آکام نیوز، در چند روز گذشته طی خبری از صدور حکم دستگیری دو عضو بلندپایه گروهک تروریستی کومله، خبر دادیم، بر اساس حکم دادگاه عربت اقلیم کردستان عراق، اعلام شد که بر خلاف دروغ کومله، سید آپو حسینی پیشمرگ کومله خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است.

متن کامل بیانیه حکمتیست – خط رسمی به این شرح است؛

“درب قتلگاه باند زحمتکشان را باید گِل گرفت!”

با پافشاری و اصرار خانواده آپو حسینی، دادگاه شهرعربت حکم بازداشت دو نفر از مسئولان باند زحمتکشان، که متهم به قتل آپو هستند، را صادر کرده است. علی سیف و حسین فرجی (اردلان) مسئولین نظامی و امنیتی قتلگاه زحمتکشان هستند که حکم دستگیری آنها از طرف دادگاه صادر شده است. بر اساس بررسی ها و شواهد موجود در دست دادگاه قاتلین با نقشه قبلی و طبق برنامه اقدام به کشتن آپو حسینی کرده اند. امری که در همان ابتدا روشن و مسجل بود و ما یکسال پیش درهمین رابطه هشدار داده بودیم.

مسئله خود کشی ها، قتلها و سربه نیست کردنها و اقدام به ترورها و … در درون باند زحمتکشان امری به قدمت باند زحمتکشان است. فقط در دو سال گذشته ۱۶ نفر در درون اردوگاه این باند خودکشی کرده و یا خودکشی داده شده اند. ما جامعه کردستان را در مناسبت های مختلف در رابطه با خودکشی ها و ترورها از طرف این باند در جریان گذاشته ایم و سیاست ها و تحرکات این باند تبهکار را افشا کرده ایم.

با روشن شدن کیس آپو حسینی، روشن است که مسئولیت کلیه خودکشیها، خودکشی دادنها، قتلها و ترورها کس یا کسانی جز رهبری و مسئولین رده بالای این باند تبهکار، فرد دیگری نمی تواند باشد. روشن است که ترور، قتل، سر به نیست کردن و… سیاست و نقشه شوم رهبری تبهکار این باند علیه هر فرد یا افراد مخالف مهتدی و قدرت بلامنازع او در این باند است. اصرار خانواده آپو حسینی تجربه مهم و درسی برای همه خانواده هایی است که جگر گوشه ها و فرزندانشان را در این باند از دست داده اند و ضروری است که همه خانواده ها خواهان روشن شدن چگونگی به قتل رسیدن فرزندانشان در درون باند زحمتکشان باشند.

تروریسم، ظرفیت آدمکشی و به قتل رساندن مخالفین سیاسی این باند، ترور فعالین آزادیخواه و کمونیستها و ظرفیت به رگبار بستن هر مخالف این باند دیگر برای همه روشن است. دیگر هیچ شخصیت و سازمانی توهمی نسبت به آزادیخواه بودن، به مبارز بودن این باند مخوف ندارد، برعکس به عنوان یک نیروی پارازیت و آدمکش و به عنوان باندی تبهکار که وظیفه و امری جز ضدیت با آزادیخواهی، آشوب و شکار فعالین و اقدام برای ترور کمونیستها برای خود تعریف نکرده است.

افشاگری و روشنگری از اقدامات این باند دیگر کافی نیست. باید اقدامات گسترده تری را از طریق پیوند خانواده های مقتولین در دستور قرار داد. باید آزادیخواهان و شخصیتهای خوشنام و مسئول در کردستان با حساسیت بیشتری به مسئله برخورد کنند و باید احزاب مسئول و آزادیخواه اقدامات موثرتری برای منزوی کردن و جمع کردن کامل بساط این باند تبهکار در دستور خود قرار دهند.

باید متحدانه و با اقدامی مشترک درب قتلگاهها ی این جریان را به گل گرفت و تخته کرد. نباید اجازه داد یکبار دیگر خون جوان دیگر در درون اردوگاه این سازمان مافیایی به زمین ریخته شود. باید مسئولین رده بالای این باند و در راس همه آنها ” عبدالله مهتدی” را در یک دادگاه مردمی به محاکمه کشاند و برای تمام اقدامات تبهکارانه اشان  دادگاهی و مجازات شوند!

دفتر کردستان حزب حکمتیست( خط رسمی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا