تهیه فیلم سیاه از زنان کردستانی توسط رهبران کومله+ بختیار بلوری عضو مطرح رهبری کومله و مسئول مرکز پیشمرگان قدیمی کومله زن کردستانی را آزار و اذیت کرد+ تصاویر

آکام نیوز: سرکردگان کومله مدعی هستند یکی از اهداف این گروهک، دفاع از حقوق زنان کردستانی است، اما در عمل، زنان را تنها برای نیل به اهداف شوم و سیاه خود، جذب کومله می کنند.

به گزارش آکام نیوز، تا کنون ده ها مورد از تعرض جنسی سرکردگان و کادرهای کومله به زنان و دختران را منتشر کرده ایم، این بار فیلم و تصاویری از بختیار بلوری از مسئولان مرکز پیشمرگان قدیمی کومله و کادرهای برجسته این گروهک را منتشر می کنیم که در آن ملاحظه می کنید این عضو سرشناس و قدیمی کومله که از مدعیان دفاع از حقوق زنان نیز می باشد، از ارتباطات اینترنتی خود با یک زن کردستانی، فیلم گرفته و او را تهدید می کرد و قصد اخاذی از او را داشت.

بختیار بلوری همان عضو اصلی مرکز پیشمرگان قدیمی کومله است که  ادعای رهبری و اتحاد میان احزاب را نیز دارد!

رئوف افسایی مسئول مرکز پیشمرگان قدیمی کومله، تحویل بگیر!

بهتر است درب مرکز پیشمرگان قدیمی کومله را ببندید!

تصاویر گویای واقعیت های تلخی از رفتار سرکردگان و کادرهای کومله با زنان کردستانی و اغفال دختران کردستانی است.

به دلیل مستهجن بودن فیلم، نمی توانیم ویدیو را منتشر کنیم و عکسها را نیز برش دادیم.

این فیلم سیاه، هشداری برای زنان و دختران کردستانی است و زنان کرد باید مراقب دام سیاه اعضای کومله و دیگر گروهکهای تروریست و فرصت طلب کردی در فضای مجازی باشند.

 

‫۳ دیدگاه ها

  1. واقعا این فرد کثیف و بی ابرو بعد از این هرجا پا بذاره جز سرکوفت و تحقیر و خفت نصیبش نخواهد شد. بهتره هر چه زودتر خودش رو از کوه پرت کنه پایین و به این ننگ پایان بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا