فوری/حیدر قربانی تروریست وابسته به حزب منحله دمکرات و راننده ارابه مرگ اعدام شد

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز از اعدام حیدر قربانی عضو حزب منحله دمکرات کردستان ایران که از او بعنوان راننده ارابه مرگ نام برده می شد خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، پس از سالها انتظار خانواده شهداء در نهایت سحرگاه امروز یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰، حیدر قربانی به دار مجازات آویخته شد.

روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹ شعبه ۲۷ دیوان عالی کشور، حکم اعدام حیدر قربانی اهل کامیاران، زندانی تروریست حزب منحله دمکرات کردستان ایران، را تایید کرد.

در سالهای گذشته، اعتراف زیر شکنجه” کلیدواژه شبکه های ضد انقلاب شده و خصوصا حزب منحله دمکرات و کومله شده بود و اتاق فکر تلویزیون های رووداو و کردستان ۲۴ اقلیم کردستان، بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و ایران اینترنشنال نیز به این جوسازی ها، دامن زدند.

ناگفته نماند از زمان تایید حکم اعدام حیدر قربانی از سوی دیوان عالی کشور، موج شانتاژهای خبری و رسانه ای ضد انقلاب آغاز شده و تروریستها برای نجات عضو خود، کمپین هایی را نیز به راه انداخته بودند که در ماه های اخیر به اوج خود رسیده بود.

گروهک منافقین نیز برای آنکه از قافله عقب نماند، ضمن بی گناه خواندن حیدر قربانی، مدعی اعتراف وی زیر شکنجه شدند!

نکته قابل تامل اینکه تمام رسانه های ضد انقلاب و خصوصا رووداو و کردستان ۲۴ اقلیم کردستان، بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال و صدای آمریکا، از این تروریست بعنوان زندانی کرد و فعال مدنی نام برده اند!

برای آگاهی خوانندگان آکام نیوز، حیدر قربانی را به شما معرفی می کنیم.

حیدر قربانی فرزند علی متولد ۱۳۵۲ اهل کامیاران است.

وی قبل از دستگیری از قاچاقچیان مطرح منطقه کامیاران بود و پدرش هم، در دهه ۶۰ در درگیری با رزمندگان به هلاکت رسید.

نامبرده به واسطه علاقه و وابستگی شدیدی که به گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان داشت، در تلاش بود، صداقت خود به آرمان و عقاید افراطی این گروهک تروریستی را به سرکردگان دمکرات نشان دهد.

او مدتی بعد وارد مقر گروهک دمکرات در کویه عراق شد و از همان زمان زمینه فعالیت های تروریستی او فراهم گردید.

از جمله ماموریت های محوله به نامبرده، ملاقات با تیم های تروریستی و اخذ ماموریت برای جابجایی سلاح و مهمات نظامی و عناصر تروریست به داخل کشور بود.

تا اینکه یکی از اقدامات تروریستی وحشتناک نامبرده در سال ۱۳۹۵ کلید خورد.

حیدر قربانی در  جریان حوادث سال ۱۳۹۵ که منجر به شهادت و زخمی شدن ۵ تن از شهروندان کامیاران گردید، نقش تعیین کننده ای را ایفا کرد.

نامبرده برای تیم ترور، خودروهای تیزرو تهیه و تیم ترور دمکرات را اسکورت کرد.

نامبرده در جهت حمایت عملی از تروریستهای دمکرات، اقدام به تشکیل چندین گروه ضد امنیتی در حمایت از تیم های ترور کرد و یکی از وظایف این گروه ها، فراری دادن تروریستها بعد از عملیات از داخل کشور به سمت شمال عراق بود. او سابقه ریاش شهروندان را هم در کارنامه خود دارد.

قربانی، با خودرو شخصی خود در تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ اقدام به ربودن شهروند متمول کامیارانی بنام صالح صابری کرد، که این اقدام با توجه به فرار نامبرده نافرجام ماند ولیکن از سوی تیم ترور مورد اصابت تیر قرار گرفت و از ناحیه دست دچار نقص شد.

حیدر قربانی پس از این اقدام تروریستی، در تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ شناسایی و رهگیری دیگر شهروند کامیارانی به نام شهید صدیق امینی و جبار ابراهیمی را دستور کار قرار داد و در حوالی خانه باغ وی پس از متوقف کردن خودروی ایشان صدیق امینی و همراهش جبار ابراهیمی را در حضور خانواده اش به شهادت رساند.

در این درگیری دختر صدیق امینی زخمی می شود، پس از این اقدام تیم ترور از مرز توسط حیدر قربانی خارج شده و تیم ترور بعدی با ترکیبی جدید توسط ایشان پس از چند روز مجددا وارد کشور شده و در تاریخ ۱۹/۰۷/۱۳۹۵ توسط حیدر قربانی به منزل شاهو کریمیان منتقل می گردد و متاسفانه شاهو کریمیان مورد اصابت ۵۰ گلوله قرار گرفته و به شهادت می رسد.

در نهایت و پس از چندین عملیات تروریستی، حیدر قربانی با همکاری بسیار خوب و کمک مردم وظیفه شناس و انقلابی کامیاران شناسایی شد و نیروهای امنیتی کشورمان این عنصر پلید و تروریست حزب دمکرات را دستگیر کرده و در حضور خانواده شهدای گرانقدر، محاکمه و به جنایات مکرر خود اعتراف کرد.

نامبرده با وجود اقدامات تروریستی که داشت از حق داشتن وکیل برخوردار بود و پس از چندین جلسه محاکمه عادلانه و دادن حق دفاع به وی، از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد و روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹ شعبه ۲۷ دیوان عالی کشور، نیز این حکم را تایید کرد.

علی رغم شانتاژ خبری ضد انقلاب و تلاش منافقین و دیگر گروهکهای تجزیه طلب و تروریست کردی، حکم اعدام این تروریست سحرگاه امروز اجرا شد و عدالت فارغ از هیاهوهای رسانه ای، بار دیگر در جمهوری اسلامی ایران حرف اول را زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا